ksveggen Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Må lage ny olje-tilførsel til ny-turbo'n siden den gamle ikke passer, ser at på den gamle koblingen er det kun 2mm diameter hull. Men de hadde ikke koblinger med så tynt hull på tess iallefall. Må det være så tynt hull? Hva skjer hvis den monteres uten en slik "restriktor"?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie 86 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Må lage ny olje-tilførsel til ny-turbo'n siden den gamle ikke passer, ser at på den gamle koblingen er det kun 2mm diameter hull. Men de hadde ikke koblinger med så tynt hull på tess iallefall. Må det være så tynt hull? Hva skjer hvis den monteres uten en slik "restriktor"?? Åssen turbo er det da? 1986 sierra cosworth vingebil Link to comment Share on other sites More sharing options...
ksveggen Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 Åssen turbo er det da?Garret T34 .58 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Er det kulelager turbo er det VELDIG viktig at du har restriktor, viss ikke vil tetningene ryke og turboen vil lekke olje.. 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark1 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Garret T34 .58 mener å huske det var 3mm hull jeg hadde på min t34 .58den fikk jeg ifra schanche... WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now