HUSNES MOTORSPORT Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 (edited) 1 sett heilt nye xyz 355mm for 2wd cosworth selges, grunna 17motorsport hjula ikkje gjekk over.selges gi vekk pris 9000kr...... kun prøve montert kan byttes i 330mm 40219123 befinner seg i kvinnherad husnes Edited January 7, 2009 by HUSNES MOTORSPORT Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierracossie Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Er alle 17" for små for disse bremsene? 86 sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Motorsport felger har jo vanligvis mer plass en andre felger.. 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted January 8, 2009 Author Share Posted January 8, 2009 Motorsport felger har jo vanligvis mer plass en andre felger..mulig noken compmotive går over men mine oz mangla ein halv cm:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 mulig noken compmotive går over men mine oz mangla ein halv cm:(fortsatt til salgs....grunna penger som aldri kom av kjøper...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Veldig lyst til og handle disse men passer dårlig i økonomien nå.. Kan ta ut ferie pengene mine i til 1februar. Har du dem ennå da så tar jeg dem... Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjelli`s Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 mulig noken compmotive går over men mine oz mangla ein halv cm:(sleng dem i dreibenken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 sleng dem i dreibenkenGåpr vel dårlig det vis det er kaliper som butter i felgen??? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 kansje han tenkte å dreie av felgen. men er vel minimalt og ta av motorsport felger Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjelli`s Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 kansje han tenkte å dreie av felgen. men er vel minimalt og ta av motorsport felgerdet var bare en fleip tror ikke raymond går på den ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted January 21, 2009 Author Share Posted January 21, 2009 det var bare en fleip tror ikke raymond går på den ;)hehe nei da kjøper vi nye bremser:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts