Stianwang Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 (edited) ser at jeg har slitekanter i min 200 blokk, har en helt strøken 205 blokk. er det samme veivaksling som sitter på 4wd og 2wd cosworth? kan jeg flytte over alt fra 200 blokka til 205 blokka? cylmo skulle ha 3000 pluss mva for sliping av veiva, er det dyrt?3000 var ikke veldig dyrt det igrunnen, er jo en helt overkommelig pris . jeg betalte 2500 for sliping av min så.. be de samtidig sjekke om slitekanten kan hones vekk eller om du vil borre og sette inn smidde stempler blir jo dyrere men har du smidde stempler og eventuelt Hprofil råder så har du en ganske "skuddsikker" motor etterpå kan du gasse på med god samvittighet:) En bekjent sin. Bygd av Julian Godfrey. WRC blokk, nicasil foringer++. Havarerte på Rudskogen Når jeg ser sånn får jeg nesten tårer i øynene! Edited January 28, 2009 by Stianwang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torp Racing Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 så farlig ut som raset stian hadde på gatebil det der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts