Jump to content

trist trist

drevlars

Recommended Posts

Guest -Maverick-

Er jo ikke verdens undergang.koster litt penger,men nå får du jo en nyoverhalt motor som du vet er bra. he he...

Jeg ville nok gått for en overhaling av den du har om det ikke ser ut som gaza-stripa inni der.Vet ikke hvor mye de går for nå jeg,men du får gjort en del for 20tusen.

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

har fått tak i en motor som kun er gått ca 250mil etter overhaling, motor fra en sierra 1989 cosworth. 205 blokk. gruppe a topp-pakning, arp toppbolter, ellers orginal. blir vist motorbytte

tipper det koster deg rundt 20 lapper og fikse den gamle motoren Din. er nok eit lager på råden som har godt rundt...... og fordelen er at du fortsatt har 4x4 motor med 200blokk det er faktisk relevant når bilen skal selges. eg hadde ikkje kjøpt ein 4x4 med 205 motor:) lykke til..

• 2 weeks later...
hadde akkurat samme havari på min cossie.. veiva betalte jeg rundt 2500 for å få slipt. så det er lønnsomt å slipe fremfor å kjøpe ny brukt en..

men det der så jo ikke ille ut i forhold til min syntes jeg..

dere må bare huske at veiva faktisk kan bli ødelagt av dette ,hadde en slik måtte bare kaste den fått varme sprekker i godset med råde tapp ,etter lager fulgt med rundt som her

Edited by to far gone

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

orginal veiv er jo lett og få tak i. så ser ikke på dette som noe undergang

Du får vel tak i hvis du betaler 15.000 kr for en ny en.. Men er ikke lett å få tak i. Face kunne ikke skaffe en periode i fjor husker jeg.. Uslipt veiv florerer det jo ikke av heller.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Du får vel tak i hvis du betaler 15.000 kr for en ny en.. Men er ikke lett å få tak i. Face kunne ikke skaffe en periode i fjor husker jeg.. Uslipt veiv florerer det jo ikke av heller.

gi han veiven din, din snøsokk

4x4 cosworth

E46 Touring

ser at jeg har slitekanter i min 200 blokk, har en helt strøken 205 blokk. er det samme veivaksling som sitter på 4wd og 2wd cosworth? kan jeg flytte over alt fra 200 blokka til 205 blokka? cylmo skulle ha 3000 pluss mva for sliping av veiva, er det dyrt?

ser at jeg har slitekanter i min 200 blokk, har en helt strøken 205 blokk. er det samme veivaksling som sitter på 4wd og 2wd cosworth? kan jeg flytte over alt fra 200 blokka til 205 blokka? cylmo skulle ha 3000 pluss mva for sliping av veiva, er det dyrt?

Kjøp heller en 200blokk. Det ville jeg gjort. dumt å nedgradere.. samme veiv.