Jump to content

escort rs turbo


Guest Rageperformance

Recommended Posts

Guest rst frode

HansenRS :nei, tror kje d e samme bilen du...

 

alibaba : er litt av hvert der...

 

i hovedtrekk :P

-data-sprut

-kent cams kamaksel+ventilløftere

-større cooler..

Link to comment
Share on other sites

Min? Den er ikke så spesiell ennå, men det kommer mye og mange hester blir sluppet løs til våren. Utseendemessig er den helt original og slik skal det forbli. Har ikke hatt noe ras foreløpig, men på 1.1 bar og original ic lever jeg farlig.

x - RS Turbo S2

Link to comment
Share on other sites

Guest rst frode

komplett elektromotive elektronisk innsprøytning med

tenning(1 coil pr.plugg)Fullt justerbart via data..

kent cams kamaksling (større åpning)

kent cams ventilløftere

større modda intercooler

2,5" eksos

RActive åpent luftfilter

 

koni justerbare (gule)

jamex -40mm

EBC turbogroove bremseskiver foran

EBC greenstuff klosser

 

sacks clutch ,,(helix heavyduty racing clutch holdt ikke)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lille rudi

Er jo ein fordel å kunne skru før man kjøper seg turbo bil, blir dyrt i lengden viss de går noe til helvette i ny og ne :)

Link to comment
Share on other sites

Guest rst frode

har noen nr på den , men ..

må snart bytte igjen...

å då blir det sinter clutch..

sachsèn klare kje å holda ijenn den heller lenger..

gir gass i 2 så spinne an (heilt nye dekk på 16toms)

men får feste på 3 å då får eg meir turtall en fart, men det er bare når turboen står på 1 bar...så tar den seg inn igjenn..men ds holde kje ,må jo vera skikkelig..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...