Jump to content

Recommended Posts

Posted
Ja!

Ok :) Mange takk for alle svar. Lurer nå bare på. Hvor mye går disse motorene for og hvor vanskelig er de å få tak i. Mye pes og få godkjent i bilen? Ja. Stor takk til alle som har noe info å komme med angående godkjenning av noe slikt. =)

Mekaniker av yrke!

Online markedsføring er hobby!

www.TjenRaskePenger.com

kC0Og.jpg

Posted

Betalte ca 4000 nok for min BOA i Sverige i sommer komplett med kasse og ledningsnett. Går vel for noe mer her i Norge.

Skal ikke være alt for vanskelig å få tak i. Sjekk litt på blocket.se hvis du vurderer å ta en tur over grensen og hente motor

Posted
Betalte ca 4000 nok for min BOA i Sverige i sommer komplett med kasse og ledningsnett. Går vel for noe mer her i Norge.

Skal ikke være alt for vanskelig å få tak i. Sjekk litt på blocket.se hvis du vurderer å ta en tur over grensen og hente motor

Fått din godkjent? =)

Mekaniker av yrke!

www.TjenRaskePenger.com

kC0Og.jpg

Posted

Den skal gå i en Granada, ikke Sierra. Har ikke sendt noe søknad enda, men skal ikke være noe problem hverken i Granada eller Sierra med riktig understell

Posted
Den skal gå i en Granada, ikke Sierra. Har ikke sendt noe søknad enda, men skal ikke være noe problem hverken i Granada eller Sierra med riktig understell

Riktig understell = ?

Mekaniker av yrke!

www.TjenRaskePenger.com

kC0Og.jpg

Posted

cossie dempere og fjærer foran, cossie full bakstilling... er det nok? eller må jeg ha skivebremser foran fra cossie også?

Mekaniker av yrke!

www.TjenRaskePenger.com

kC0Og.jpg