OleHenrik90 Posted January 8, 2009 Author Posted January 8, 2009 Ja! Ok Mange takk for alle svar. Lurer nå bare på. Hvor mye går disse motorene for og hvor vanskelig er de å få tak i. Mye pes og få godkjent i bilen? Ja. Stor takk til alle som har noe info å komme med angående godkjenning av noe slikt. =) Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com
aulin Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Betalte ca 4000 nok for min BOA i Sverige i sommer komplett med kasse og ledningsnett. Går vel for noe mer her i Norge. Skal ikke være alt for vanskelig å få tak i. Sjekk litt på blocket.se hvis du vurderer å ta en tur over grensen og hente motor
OleHenrik90 Posted January 9, 2009 Author Posted January 9, 2009 Betalte ca 4000 nok for min BOA i Sverige i sommer komplett med kasse og ledningsnett. Går vel for noe mer her i Norge. Skal ikke være alt for vanskelig å få tak i. Sjekk litt på blocket.se hvis du vurderer å ta en tur over grensen og hente motor Fått din godkjent? =) Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com
aulin Posted January 9, 2009 Posted January 9, 2009 Den skal gå i en Granada, ikke Sierra. Har ikke sendt noe søknad enda, men skal ikke være noe problem hverken i Granada eller Sierra med riktig understell
OleHenrik90 Posted January 9, 2009 Author Posted January 9, 2009 Den skal gå i en Granada, ikke Sierra. Har ikke sendt noe søknad enda, men skal ikke være noe problem hverken i Granada eller Sierra med riktig understell Riktig understell = ? Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com
OleHenrik90 Posted January 10, 2009 Author Posted January 10, 2009 cossie dempere og fjærer foran, cossie full bakstilling... er det nok? eller må jeg ha skivebremser foran fra cossie også? Mekaniker av yrke!Online markedsføring er hobby! www.TjenRaskePenger.com
Recommended Posts