Jump to content

deflex

Asil Racing

Recommended Posts

Ja har prøvd de.. Ser billig ut... men funker meget bra.. Søk litt på forumet, så finner du flere tråder om sammenligning av forsterket foringer :) Fikk forresten ikke fjerna den uk momsen da jeg kjøpte av de... + at komunikasjonen var så som så med firmaet..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

det jeg har hørt er at kvalitet og pris som regel henger veldig sammen når det gjelder polyforinger.. jeg har blitt advart mot de billige, de fungerer men ikke lenge.

kjørt med mine på dårlige veier nå i flere måneder og di får kjørt seg og di er like stramme og finne enda. hjelper ikke aldri så mye hva du har hørt før du har prøvd ;)

Edited by tuszi

Hehe.. du er inne på noe der ja :D Deflex sine foringer får man i en enkel blank nærmest brødpose, og ikke i noe flott innpakning som de andre leverer... Så de sparer nok noen KR der. Er vel så å si samme smørja de koker opp å støper med de fleste firmaene der borte :P

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

Blir vel liiitt mer enn 1000 kr for de. Et feste koster 50£, så er det egentlig pluss norsk moms og frakt. Og nå er vel pund ganske høyt i kurs også..

£ ligger vel rundt 10,6 nå. Det er faktisk ganske så lavt. Har vært på godt over 13... ;)

Foringene har jeg hørt delte meninger om, noen har kjørt med de lenge uten problemer mens andre må bytte etter få måneder.