Jump to content

Ford Sierra Xr4x4

etakle

Recommended Posts

Jepp, er usikker på om org. eksosen er 2", så kanskje jeg skaffer noen stålrør og sveiser meg 2.5"

Blir vel ett helvette med tanke på 2 manifoiler, så må vel lage til en Y.

Kon filter x2 eller innsats filter fra KN (Slepper all dritten som konfilter drar inn i innsuget" og noen pene felger på 16" er svært aktuelt også. Men må liksom finne de rette felgene til en ok pris :)

Dette er faktisk en 92' Special edition om jeg ikke tar helt feil som har vært i familiens eie siden den ble kjøpt ny. I sine tidligere år gikk den som Taxi. Nåværende km stand er 180k, så er ikke så ille.

Takk for svar.

Edited by etakle

enkleste er og lage 2,5" fray-røret og bak.får ikke 2,5" inn på manifoilene uansett så kan like godt begynne me 2,5 lenger nede.. spiller ingen rolle... har du luftmengdemålere på bilen?

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Småfrekk er ordet. Har sett litt på polyforinger, stabstag (Tror BS bildeler har det, men kan lage selv), men ikke coilovers. Har gule koni så vet ikke om jeg gidder. Noen som har linker til polyforinger til denne bilen, gjerne komplett pakke med alt. Har også tenkt på senkefjører, men usikker på hvilke. På siste bildet ser det jo ut som den trenger senk fremme, men tror jeg spanderer på meg 40-40 eller noe sånt.

Felger er jeg usikker på, komme med forslag evt :P

Takk for svar.

Edited by etakle