Aggi Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 selger komplett motor, gir, forstilling, bakstilling, og div...fra en sierra 2.0l pris 1000,- for hele dritten... må hentes... befinner seg i sarpsborg ring meg på 47639659 Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Aggi Posted December 31, 2008 Author Posted December 31, 2008 stortsett hel bil selges i deler... bare spør hvis du trenger noe... Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Aggi Posted December 31, 2008 Author Posted December 31, 2008 Har du bakfanger ? den er mulig solgt.. bud? Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Aggi Posted January 8, 2009 Author Posted January 8, 2009 opp Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
dohcen Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 diff brems på bakstillingen? Mondeo ST TDCI "machine silver" zito miracle 19...bixenon og led overalt... green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler. pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene 87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3
Aggi Posted January 9, 2009 Author Posted January 9, 2009 diff brems på bakstillingen? tviler på at det er det... Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars!
Recommended Posts