Jump to content

Steng tråden


Guest Hovden Racing

Recommended Posts

Lykke til med salget. Husker jeg så den Cosworthen i tide og utide med han gamle mannen bak rattet. Utrolig strøken bil, og skikkelig tøff med oransje blinkers, dønn orginal! Samleobjekt!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest andreee

Hei , int i inbytte? audi s2 det meste gjort

 

Etter en go del tenking og vurdering tror jeg jeg kommer til å selge Bergensbilen grunnet att jeg heller vil ha en Cosworth å konsentrere meg kun om den..

 

Dere vet helt sikkert det meste om bilen, men skriver litt uansett.

 

Org 88 sedan kjøpt ny av en lege fra Bergen på 65 år den gang.

Han hadde bilen til han døde av kreft 84 år gammel. Bilen sto så lagret i en garasje i Bergen i 1 år før jeg kjøpte den.

 

KM teller står i dag på 107000km

 

Jeg har kostet på bilen følgende:

 

Nye bilstein dempere og Eibach fjører foran. Fjærene bak ligger i eske ennå.

Ny Gr.A bensinspumpe

Nye bremseklosser foran og bak

Har lakkert opp igjen frontfanger, framskjermer, panser, grill, list, sideskjørt.

Har sveist igjen antenne hull på bakskjermen for å hindre att det skulle begynne å ruste.

Alle hjulbuer har fått ekstra klarlakk for å tåle mere steinsprut.

 

Det er NULL rust på bilen, Ingen ulyder i drivverk. God å gire, helt eksemplarisk god å kjøre!

Interiøeret er 100% strøkent og lufter nytt.

 

Originalt Dunlop D40 hjul ligger i reservehjulsbrønnen.

 

Skal overhale 205 motoren nå etter att rådelagrene av en eller annen grunn har gått.

Det har mest sannsynlig vært kjørt med for lite olje.

Leveres i strøken tilstand 100% ORIGINAL med gule lykter og 2wd panser, plombert hjerne, plombert bensintrykksregulator og originalt eksosanlegg.

 

Bilen leveres ferdig EU Godkjent, i strøken tilstand med null feil ved et eventuelt salg.

 

Pris: Vil helst ha ca. 180 tusen for den, men kom gjerne med bud.

 

Dette er på INGEN måte noen diskusjonstråd. Så håper jeg slipper å se en haug med usaklige innlegg her.

Den som er intressert i bilen spør og får svar, den som vil andre ting kan vennligst la være å si noe.

 

Har også en Volden Racing 600++hk motor som kan selges, den har gått ca. 100mil maks og er oppbygd av kun det grommeste. og ikke vært kjørt over 1 bar ladetrykk. Justert med bb lambda fra første oppstart. Den vil jeg gjerne ha 85 000kr for komplett. Har kostet meg sikkert det dobbelte. Ring for mere info om denne

 

Telefon. 482 33 112

Vinstra

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Nei. Vil heller ha en strøken Cosworth enn å kjøpe meg igjen arbeid (Audi)...

 

**** er det virkelig ingen som vil ha en bra Cosworth? Folk klager om att det ikke finnes bra biler igjen, å når det først ligger en ute er det bare en haug med useriøse pratmakere som ringer.

 

Er ikke rart det ikke ligger bra biler ute til salgs lenger når det er så mange useriøse som ringer.

 

Selges dønn original med nyoverhalt 205 motor for 165 000,- ferdig pruta.

Edited by Hovden Racing
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Hovden Racing

Ingen intresserte? Er ikke en fin cosworth intresant mere? Prisen er heller ikke gale! Finanskrisa rammer tydeligvis mange ser jeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Hovden Racing

Steng tråden, etter å ha slått huet i veggen fant jeg igjen LITT vett å det var nok til å beholde bilen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...