Nilssen Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Hvilke dyser er det som sitter på Is 86 mod orginalt? Gul eller grønn? Failure is only the opportunity to more intelligently begin again. Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 De bruker å være rød(orange) ute på tuppen. Men de har samme delenr som de senere typene som er grønn på tuppen.Bosch nr: 0-280-150-219 Har enda tilgode å se noen gule dyser orginalt på IS. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilssen Posted December 17, 2008 Author Share Posted December 17, 2008 (edited) De bruker å være rød(orange) ute på tuppen. Men de har samme delenr som de senere typene som er grønn på tuppen.Bosch nr: 0-280-150-219 Har enda tilgode å se noen gule dyser orginalt på IS. Ja Guloransj. Har ikke "gidda" å ta dem ut enno så har ikke sjekka delenr. lurte siden jeg har 3 innsug og det ene har Guloransj og de andre med grønne dyser. Kom over en post der det var skrevet at det er fargeforskjell på dysene fra biler med EGR kontra uten EGR. ? Edited December 17, 2008 by Nilssen Failure is only the opportunity to more intelligently begin again. Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Det stemmer. Har hugd noen Sierraer, også Scorpio med ISmotor. Deriblant en Sierra med 100hk ohc med kat og pulseair. Gamle ISer bruker ha rød/orange tupp, mens den med kat og pulseair hadde grønn tupp. Men de hadde samme delenr. Var bare årskoden som var forskjellig. Jeg kjøre for tiden med 3 røde og en grønn dyse på ISen min, blir vel snart 1,5 år siden den grønne ble montert. Alle pluggene har samme farge, noe som tyder på att de leverer samme bensinmengde. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Hvor mange ccm leverer ei org is dyse? 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Mener det er 220ccm per. På is'en min er det to gule og to grønne Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 168,2 ccm ved 2,5 bars trykk Søk etter 150-219 på denne siden, og les selv http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now