Stianwang Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 (edited) Med tanke på å godkjenne en taunus med 2,3 v6 så trenger jeg ett orginalt eksos anlegg til taunus. dette for å gjøre besøket hos biltilsyntet så smertefritt som mulig. Så visst noen har ett liggende å slenge så skrik ut Kan sikkert funke med ett fra annen taunus motor også. Noen orginale dempere og fjærer foran og bak trenger jeg muligens også.(grei stand) TLF 95931306 bor i arendal SEND PM!!! Edited December 16, 2008 by Stianwang Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Med tanke på å godkjenne en taunus med 2,3 v6 så trenger jeg ett orginalt eksos anlegg til taunus. dette for å gjøre besøket hos biltilsyntet så smertefritt som mulig. Så visst noen har ett liggende å slenge så skrik ut Kan sikkert funke med ett fra annen taunus motor også. Noen orginale dempere og fjærer foran og bak trenger jeg muligens også.(grei stand) SEND PM!!! du må ha eksos til 2.3 siden den har dobbel rør helt til bakerste potte ,mulig den bakerste delen er lik 2l samme med fjærer og ,egentlig er 2.3 fjærer du burde ha men er vel tvilsomt at bt ser forskjell hvis de ikke sjekke spesielt nøye HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 du må ha eksos til 2.3 siden den har dobbel rør helt til bakerste potte ,mulig den bakerste delen er lik 2l samme med fjærer og ,egentlig er 2.3 fjærer du burde ha men er vel tvilsomt at bt ser forskjell hvis de ikke sjekke spesielt nøye Bilen har Spax gass dempere foran og bak. nesten nye. bilen har også helt nye fjærer med papirer. så er litt i tvil ang fjærene enda. eksosen som står på nå bråker litt så vet ikke om de vil godta den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts