Jump to content

Hurra!


Guest Pouges

Recommended Posts

Noen som har all flaksen ja ;)

kan trøste deg med at det ikke skjedde på en mandags morgen som med gamle stasjen min :P

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hva som har skjedd da?

Og hvordan vet du at det er toppen?

 

 

Kjørte rolig som alltid..er ikke noe fartssvin..og kjører stort sett rolig og pent..det som skjedde var at det kom mistenkelig mye hvit røyk ut av eksosen..samt varmen i bilen aldri kom..så var det uvanlig mye kjølevæske i beholderen..langt over max nivå plutselig...så kjørte jeg litt..etterhvert steg motor tempen oppover..men aldri opp til rødt nivå...så begynte den å synke..da kom det litt varme i bilen....så steg tempen igjen..og varmen i bilen ble borte..etterhvert begynte det som smått å riste..og da stoppa jeg..da jeg sa alt dette til en jeg kjenner som bor oppe i sierraer og cortinaer ..så var han 150% sikker at det var toppen..han har vært borti dette en del ganger sjøl..og han er ram på ford..så jeg trur på han jeg da.. :P Men dette er vel et kjent problem for sierraer med doch motorer :rolleyes:

 

så dro og bestilte deler..så skulle han se på den..så får jo ordna den..men var jo noen 1000 lapper man kunne brukt på mye annet :) :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Da er Sierraen på veien igjen !! Hurra :D

 

Men virker som det er en dominoeffekt på bilen..det blir ødelagt noe nytt hver gang noe annet er fikset :mellow: så nå er bremsekraftforsterkeren gåen :huh:

Link to comment
Share on other sites

Får håpe det ikke er som smittsom influensa da :P Som bruker gå rett før jul. Jeg har ikke lyst å få syk Sierra i jula :unsure: Feber på 110-120 grader, slim i halsen og vondt i hjula er ikke noe jeg unner noen biler i jula :dots:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...