Maarius Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Er det mye styr og skifte varmeapparatregisteret på Sierran?Ligger det under dashbordet? Eller hvor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossyman85 Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Er det mye styr og skifte varmeapparatregisteret på Sierran?Ligger det under dashbordet? Eller hvor? d er ikke mye styr hvist du kan d:) hehe.. ja er bak dasjen, men er litt jobb. du må skru av nedere delen på dasbordet ditt og løsne varme kanalene og skru av de 2 vanslangene i motorrommet (står rett under hverandre i torpedoveggen bak motoren ved bateriet) når du har tatt av vanslangene så er d ei plate rundt de 2 røra som sitter med 2 stjerne skruer, den må av.oxo da er d 2 13mm mutere unnante og opp, 1 på ver side, og da kan du dra hele klasa mot deg, og på høgere side er d 2 stjerne skruer som holder registere, og da er d bare og dra d ut oxo er d bare og få alt på plass i gjen da, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Har et brukt et som er i orden, pm meg hvis du er int i å kjøpe! Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 10, 2008 Author Share Posted December 10, 2008 Har et brukt et som er i orden, pm meg hvis du er int i å kjøpe! Som fungerer? Nesten nytt da eller ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Nei er ikke nytt, men igjennomstrømmning er det ikke noe problemer med, jeg har skjekka!Nytt koster ca 1100-1200, mitt kan du få rimelig for noen hundrelapper. Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 10, 2008 Author Share Posted December 10, 2008 Nei er ikke nytt, men igjennomstrømmning er det ikke noe problemer med, jeg har skjekka!Nytt koster ca 1100-1200, mitt kan du få rimelig for noen hundrelapper. Det kan være interessant det ja! Men hvorfor ble det byttet da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 11, 2008 Author Share Posted December 11, 2008 Takker for tilbudet Minibønna, men jeg skifta termostat i dag og det ble steike iorden ! Stod i en 88 graders som tydeligvis ikke lukka helt... kjøpte nå en ny 92 graders... varmen ble kjempebra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 (edited) Det kan være interessant det ja! Men hvorfor ble det byttet da? Jeg har bytta stort sett alt som ikke ser nytt ut på bilen min! Forresten er det en Cosworth du har eller, sølvgrå? Edited December 11, 2008 by Minibønna Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 12, 2008 Author Share Posted December 12, 2008 Nei det er ikke jeg som eier den sølvgrå.Jeg har bare en wannabe. 2.0i doch med cosworth styling... så utseendemessig er det lett og ta feil. hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 12, 2008 Author Share Posted December 12, 2008 Jeg må kjøpe ditt allikavel jeg Minibønna... fant ut nå at mitt lekker!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 Skal innover til byen om ca10-15 min, kan møte deg da.Vil ha 300 for det! Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 12, 2008 Author Share Posted December 12, 2008 Skal innover til byen om ca10-15 min, kan møte deg da.Vil ha 300 for det! Fin den, men tlf.nummer ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted December 14, 2008 Author Share Posted December 14, 2008 Sendt deg en PM ... men hva skjer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts