Jump to content

Recommended Posts

Posted
  Maarius said:
Er det mye styr og skifte varmeapparatregisteret på Sierran?

Ligger det under dashbordet? Eller hvor?

d er ikke mye styr hvist du kan d:) hehe.. ja er bak dasjen, men er litt jobb. du må skru av nedere delen på dasbordet ditt og løsne varme kanalene og skru av de 2 vanslangene i motorrommet (står rett under hverandre i torpedoveggen bak motoren ved bateriet)

når du har tatt av vanslangene så er d ei plate rundt de 2 røra som sitter med 2 stjerne skruer, den må av.

oxo da er d 2 13mm mutere unnante og opp, 1 på ver side, og da kan du dra hele klasa mot deg, og på høgere side er d 2 stjerne skruer som holder registere, og da er d bare og dra d ut :) oxo er d bare og få alt på plass i gjen da,

Posted

Nei er ikke nytt, men igjennomstrømmning er det ikke noe problemer med, jeg har skjekka!

Nytt koster ca 1100-1200, mitt kan du få rimelig for noen hundrelapper.

Motor uten turbo SUGER!

Posted
  Minibønna said:
Nei er ikke nytt, men igjennomstrømmning er det ikke noe problemer med, jeg har skjekka!

Nytt koster ca 1100-1200, mitt kan du få rimelig for noen hundrelapper.

Det kan være interessant det ja!

Men hvorfor ble det byttet da?

Posted

Takker for tilbudet Minibønna, men jeg skifta termostat i dag og det ble steike iorden !

Stod i en 88 graders som tydeligvis ikke lukka helt... kjøpte nå en ny 92 graders... varmen ble kjempebra!

Posted (edited)
  Maarius said:
Det kan være interessant det ja!

Men hvorfor ble det byttet da?

Jeg har bytta stort sett alt som ikke ser nytt ut på bilen min!

Forresten er det en Cosworth du har eller, sølvgrå?

Edited by Minibønna

Motor uten turbo SUGER!

Posted

Nei det er ikke jeg som eier den sølvgrå.

Jeg har bare en wannabe. 2.0i doch med cosworth styling... så utseendemessig er det lett og ta feil. hehe.