Turboterje Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Som topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 www.motorsportwiring.co.uk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboterje Posted December 5, 2008 Author Share Posted December 5, 2008 Veit du om dem selger komplett? med alle koblinger og sånt til hele bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Veit du om dem selger komplett? med alle koblinger og sånt til hele bilen?Lager det meste, send en epost og hør Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 www.motorsportwiring.co.uk flink fraser.lager ledninger til bla m-sport,ag motorsport m.fl "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 flink fraser.lager ledninger til bla m-sport,ag motorsport m.flVeldig hjelpsom er han og! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboterje Posted December 5, 2008 Author Share Posted December 5, 2008 Ok, da sender jeg ham en mail Noen som har kjøpt å vet ca pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 dette lurer eg på også del info med oss andre når du får svar trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Ok, da sender jeg ham en mail Noen som har kjøpt å vet ca pris?ca 3500-4000 kr med releer "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 ca 3500-4000 kr med releer for ledningsnett til HELE bilen?!? er vel bare motorledningsnettet dette er prisen på eller? Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 for ledningsnett til HELE bilen?!? er vel bare motorledningsnettet dette er prisen på eller?er kun motornett.skal du ha hele nettet? lager det slik du vil han men tipper prisen på ett "light-weight" ledningsnett havner på rundt 15000 "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboterje Posted December 5, 2008 Author Share Posted December 5, 2008 Jeg tenkte jeg sku ha til hele bilen ja, men tror ikke jeg gidder å gi 15000 for det, hvis det koster det. Men jeg har sendt han en mail, så da får jeg sikkert vite det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 er kun motornett.skal du ha hele nettet? lager det slik du vil han men tipper prisen på ett "light-weight" ledningsnett havner på rundt 15000 skal bare ha motornettet etterhvert jeg (fuglesveisen hadde solgt sitt), men jeg trodde du mente hele ledningsnettet lengre oppi tråden her.mulig jeg ringer deg snart foresten, ang en boks og et nett Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 http://cgi.ebay.co.uk/2WD-SIERRA-COSWORTH-...1742.m153.l1262 If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 skal bare ha motornettet etterhvert jeg (fuglesveisen hadde solgt sitt), men jeg trodde du mente hele ledningsnettet lengre oppi tråden her.mulig jeg ringer deg snart foresten, ang en boks og et nett kompis av meg har et 2wd motornett tilsalgs mener jeg , pm meg vis du skulle trenge Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 kompis av meg har et 2wd motornett tilsalgs mener jeg , pm meg vis du skulle trenge hehe, ingen fare, trenget et pectel-nett til jeg... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 15000 er da ikkje så dyrt med tanke på att dette er ikkje masse produksjon og nytt og forbedret ledninger rekner eg med, og på ford kostet det vel ca 10000+mva for nytt org da dei leverte det. trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 (edited) http://www.burtonpower.com/pic_viewer.aspx...g%20Harness.jpg Edited December 6, 2008 by djnick Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 http://www.burtonpower.com/pic_viewer.aspx...g%20Harness.jpg dette er motornett trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 fått noe svar på pris på bilnett? trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts