Tommen Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Har sjekka det med lukene i panseret.. å ingen i England hadde sett no forskjell..Ein ting dere har glømt er at RS500 fangeren har breiere luftintak også Dåleh bildæhhehe, ser forskjellen hvertfall Vigebilen blir 1000 ganger råere med RS500 front!hilsen han som åt knekkebrød i nesten 3 måneder for å finansiere galskapen The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
haakie Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 En annen godbit fra rs500 hjørnet http://cgi.ebay.co.uk/Cosworth-RS500-Engine-NEW-/190399487363?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c54b19d83 -Sierra Cosworth 89' 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Har sjekka det med lukene i panseret.. å ingen i England hadde sett no forskjell..Ein ting dere har glømt er at RS500 fangeren har breiere luftintak også Dåleh bildæhhehe, ser forskjellen hvertfall Vigebilen blir 1000 ganger råere med RS500 front!hilsen han som åt knekkebrød i nesten 3 måneder for å finansiere galskapen hehehehehehehehe har du råd til mer normal mat nå da tommen?sykt fin vingevogna di iafall:) og skulle til å kommentere det med bredere luftinntak i fangeren foran.hele fronten blir råere ja med rs500 fangeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Her står det om lukene/rillene i panser da : http://www.rs-500.com/p_RS_500_History.ikml Different front bumper and splitter for improved cooling and aerodynamics Front fog lamps replaces with mesh covered brake ducts to cool brakes Different bonnet vents Larger intercooler to get more dense air into the engine Larger T04 turbocharger to force more air into the engine Strengthened block to cope with higher specific output Second fuel rail and four additional fuel injectors (8 in total) to allow greater levels of fuelling Modified battery tray to accommodate the second fuel rail and injectors Different exhaust downpipe featuring a restrictor on the road cars to combat overboosting Second set of rear suspension arm pickups to allow more -ve camber on the race track Higher flow fuel pump Different rear spoiler featuring a narrower chord and a high downforce Gurney strip Lower rear spoiler for additional downforce RS 500 decalling Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Det er vel egentlig sakens kjerne det der da. Ikke alt man leser på nett er sant... Fryktelig mye truing og synsing som lager en haug med rykter og har hørt ditt og datt. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra_2.9 Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 jeg har hvertfall sett riller som ligger lavere ned i panseret enn andre..ikke at jeg veit om det var på noen 500 da '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Jeg har også sett de, men tror vel helst det bare er en luring som harbomma litt på produksjon og solgt de som über gromme 500 vents.. Evnt lagd noe som ligner beskrivelsen av de på en eller annen nettside. Noen som noen gang har sett en 500/bilde av en 500 hvor du ser at de ligger lavere? Tror det når jeg ser det... '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 (edited) Hehe.. jaura, matbudsjettet har tatt seg opp (heldigvis) Først fikk eg tak i ny fanger å gittere, så vinga, å til slutt splitteren som låg ny i 909 ford plast! Vinga hadde 7 lag med lakk å "nedsøkket" mellom det svarte og det blå var borte for lengst.. Så det var litt av ein jobb å perfeksjonere vinga tilbake til sin prakt!brukte treskjærer utstyr å greier Nok om gamle blå Eg har som sagt hørt med eiere av ekte RS500 biler i England anngående panser rillene å det er bare rykter at de er anerledes! Edited May 30, 2010 by Tommen The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 En annen ting som ikke er nevnt er luftfilterboksen, den har 3" slangefeste inn til Turboen, samt en halv trakt på innsida av lokket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now