Jump to content

Min bil


esFORD

Recommended Posts

kort panser og grill..

Må jeg bytte lykter i samme slengen da eller? noen som sa at det var forskjellige fester på lyktene..

trenger ikke bytte lyktene..bare den listen som er under lyktene og panseret

89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )

Link to comment
Share on other sites

er det bare meg, eller er bilen ganske så strøken? :) bilen var jo skitete på bilde... prøvde å selge den for en stund tilbake siden, men fikk bare bud på 3-4000.. så nå er det full prosjektbil :)

ser veldig bra ut på bilde vertfall :D

89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )

Link to comment
Share on other sites

ja, hva synes dere som bør gjøres med den?:)

 

ny3.jpg

hey hey... helt lik bilen til meg og zetec-s. Skal slenge ut et bilde av den når jeg kommer hjem.

Ta vekk de listene som går nede på dørene, det er drit stygt. Det er bare å rive de av men du må sparkle igjen de hullene. De er festet med lim og to propper i hull. Limen fjernes lett med universal tynner. (tror det het det) :unsure:

Link to comment
Share on other sites

hey hey...  helt lik bilen til meg og zetec-s. Skal slenge ut et bilde av den når jeg kommer hjem.

Ta vekk de listene som går nede på dørene, det er drit stygt. Det er bare å rive de av men du må sparkle igjen de hullene. De er festet med lim og to propper i hull. Limen fjernes lett med universal tynner. (tror det het det) :unsure:

Hehe... ikje heilt lik da... Vi sitter fremdeles med oransje blinklys foran :lol: (noen til salgs? :blink: )

Men ja, fjern de listene på døren, men forbered deg på sparkling, holder på med det no på vår. (to små hull på hver av dørene)

Ellers kan du jo lakke fangerene (eller skaffe combat), senking, felger og soting, så ser den nok bra ut.

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Det med soting, senking og sånn gadd jeg ikke skrive for det er jo selvsagt. Men noen nye 17" felger hadde også gjort seg bra... :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...