Jump to content

slett


twin turbo

Recommended Posts

Er usikker på om du kan bruke kjøleviftekontaktene, men det er ikke værre enn å evt legge opp selv. Dette er en relativt enkel krets.

Motornettet til 2wd er eget, så der slipper du greit unna. Trenger ikke koble det sammen noe sted mener jeg.

Du må legge opp ledning til turteller hvis du har tenkt å bruke dette.

Slangene er like på 2wd og 4x4 tror jeg. Eneste forskjellen er ekspansjonstanken, så den bør du ha fra 4x4.

Hvis du ikke benytter deg av Cosworth-bilnettet vil du ikke få sentrallås eller el-vinduer, dørviserdingsen og resten av utstyret i midtkonsollen.

Edited by armani

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

eg lurer på om eg kan bruke bilnettet fra 2,0dohc sedan over på min 3dørs vingeproskjekt. eg har 2wd cosworth motornett. det er ein xr4i og eg vil ikkje klippe sunt orgnettet på den derfor lurer eg på dette, og pga org el kjølevifter på dohc(er det samme som cosworth?).

er det noe eg må tenke på utenom dette på elektriske delen som andre ting eg må ha som ikkje er på dohcnettet.

er det noen vanlige problem eg kommer til å støte på? eg hater eletrisk <_<

 

 

Er vel forskjell på utforming og størrelse på sikringsboksen,så er vel tvilsomt om det går.

Link to comment
Share on other sites

hvor går turtelleren fra da.

 

så eg mister el rutene og varslerene i midtkonsolen vis eg bruker det nettet altså, og problem med sikringsboks.

 

da må eg lete etter anna nett vis eg vil ha det til å fungere, men da blir det vel problem med sikringboksen på 4x4 og i denne

 

Minus på coilen er signal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...