twin turbo Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted December 2, 2008 Author Share Posted December 2, 2008 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 (edited) Er usikker på om du kan bruke kjøleviftekontaktene, men det er ikke værre enn å evt legge opp selv. Dette er en relativt enkel krets.Motornettet til 2wd er eget, så der slipper du greit unna. Trenger ikke koble det sammen noe sted mener jeg.Du må legge opp ledning til turteller hvis du har tenkt å bruke dette. Slangene er like på 2wd og 4x4 tror jeg. Eneste forskjellen er ekspansjonstanken, så den bør du ha fra 4x4.Hvis du ikke benytter deg av Cosworth-bilnettet vil du ikke få sentrallås eller el-vinduer, dørviserdingsen og resten av utstyret i midtkonsollen. Edited December 2, 2008 by armani 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 eg lurer på om eg kan bruke bilnettet fra 2,0dohc sedan over på min 3dørs vingeproskjekt. eg har 2wd cosworth motornett. det er ein xr4i og eg vil ikkje klippe sunt orgnettet på den derfor lurer eg på dette, og pga org el kjølevifter på dohc(er det samme som cosworth?).er det noe eg må tenke på utenom dette på elektriske delen som andre ting eg må ha som ikkje er på dohcnettet. er det noen vanlige problem eg kommer til å støte på? eg hater eletrisk Er vel forskjell på utforming og størrelse på sikringsboksen,så er vel tvilsomt om det går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 hvor går turtelleren fra da. så eg mister el rutene og varslerene i midtkonsolen vis eg bruker det nettet altså, og problem med sikringsboks. da må eg lete etter anna nett vis eg vil ha det til å fungere, men da blir det vel problem med sikringboksen på 4x4 og i denne Minus på coilen er signal Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Er ikke så altfor galt å bytte ledningsnettet heller. Ville heller gjort det (har gjort det selv) enn å bruke det gamle. Skal du ikke bygge om? Ikke lage lapskaus-drit? 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
twin turbo Posted December 4, 2008 Author Share Posted December 4, 2008 (edited) . Edited February 25, 2013 by twin turbo trehjulsykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts