Frode R Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 hva bruker jeg til tko 600 når jeg har standard speed til 2wd 89 mod.tenker på drev i kassen.kan jeg bruke drev som er i kassen. frode r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Jeg kjøpte drev til kassa i usa. Måtte gjenge opp til orginalvaier på den. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
as. Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 (edited) vaier til sierra med automatkasse passer. drevet i kassen lar du stå, men kan være lurt å prøve forskjelige drev på vaier hvis speedo ikke er riktig. mener pony parts har drev på lager (til mustang) men de skal passe. Edited December 3, 2008 by as. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode R Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 takker masse frode r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts