kleppemachine Posted November 27, 2008 Share Posted November 27, 2008 (edited) Hei! Grunnet brann i garasjen i natt så trenger jeg noen deler. - Orginal cosworth vinge på koffertlokket, helst magenta rød (bilde) Sted: Ikke så langt unna OsloPris: 3 druer eller hva du vil hatlf: 95973023 Mvh Kim-Vidar Kleppe Edited November 27, 2008 by kleppemachine Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted November 27, 2008 Share Posted November 27, 2008 har plate og baklykter. med pæreholdere. 700kr + frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleppemachine Posted November 27, 2008 Author Share Posted November 27, 2008 har plate og baklykter. med pæreholdere. 700kr + frakt yezz sier ifra hvis jeg ikke får tak i noen rundt oslo området:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleppemachine Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 Trenger fortsatt vinge ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri sport Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Trenger fortsatt vinge ! har vinge viss du ikke har fått fatt i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleppemachine Posted December 4, 2008 Author Share Posted December 4, 2008 har vinge viss du ikke har fått fatt i. Hvordan farge og tilstand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri sport Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Hvordan farge og tilstand? den er sort og nmå lakkereselers grei.mangler propper for skruer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sms Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 jeg har også en den trenger lakk og mangler en propp over skruehullet. ta kontakt på 95843211 hvis du er interesert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 [har vinge til deg jeg... med propper over skruehulla... får meg en bakluke også ring meg på 47639659 Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 har en glassfibervinge veldig lett, det står skrevet et delenummer som starter med 909påført med sprittusj en gang for lenge siden. mulig det er fake.. 200kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts