Helge Posted December 7, 2008 Posted December 7, 2008 (edited) . Edited December 12, 2008 by Helge WOLF!!!
stian-ak Posted December 7, 2008 Author Posted December 7, 2008 De er vi enige!!! Kunne godt tenkt meg en forklaring på hvorfor du fikk inntrykk av at han er useriøs, det blir helt fjernt for meg. Jeg legger såvisst ikke ut om det på et åpent fora, saken er mest sannsynlig at jeg var svært uheldig. kanskje,.
stian-ak Posted December 10, 2008 Author Posted December 10, 2008 Da har jeg handla ny veivsensor, og det så ut som det var det som var problemet faktisk. Hvis det skulle være av interesse for noen så har den delenummer 6181945 og koster 420kr minus Cosworth rabatt:)
Helge Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Da har jeg handla ny veivsensor, og det så ut som det var det som var problemet faktisk. Hvis det skulle være av interesse for noen så har den delenummer 6181945 og koster 420kr minus Cosworth rabatt:) Det var bra! Godt at det ikke trenger koste skjorta hver gang... WOLF!!!
stian-ak Posted December 11, 2008 Author Posted December 11, 2008 Da har jeg konkludert med at det var det som var problemet, nå er det bare å få kjøpt et 90 graders bend så jeg får på original luftfilter boksen igjen, og justere litt tenning, så er den bra. Skal ha datasprut, men ikke før neste mnd. Takk for alle tips!
Recommended Posts