HaavardPYA Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Har justert låsepinnen på bakluka helt opp nå, men bakluka vil ikke låse, så lyset står på hele tiden:( Får til og låse låsen med fingrene men lukker ikke uansett hvor hardt jeg smeller luka.. Noen forslag? Håvard Humberset 1985 Ford Granada 2,8 Ghia1977 Ford Capri 2,0 S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gess Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Det er ikke stålet som låsepinnen er skrudd i som gir etter, rust og sånn.Har vert borti det på Sierra, Låsepinnen og metallet rundt bare bøyde seg ned. Mvh. GeirS Granada 1976, MkI 2.6 GL Hyundai i40 2011 mod. Volvo V90 T6 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaavardPYA Posted November 18, 2008 Author Share Posted November 18, 2008 Niks, sitter bom, men den er ganske slitt.. på en side. Kan det ha med saken og gjøre. Litt rart at det skjedde så plutselig... Håvard Humberset 1985 Ford Granada 2,8 Ghia1977 Ford Capri 2,0 S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Jeg opplevde dette en gang men det var for at jeg hadde bøyd hele bakplata Løfta en 2.9 bak i bilen, og det tålte ikke bakplata. Tung motor kan jeg si.. Hehe.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Jeg hadde det samme problemet. Sto å smelte bakluka flere ganger før den låste. Tok ut låsen i luka og smurte opp. Kan godt hende du trenger en pinnejustering men det er ganske kurant å ta ut låsen også. Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts