Jump to content

94mod scorpio selges(deler)


Guest xcuze

Recommended Posts

mye bra deler.. rustfritt panser, dører luke. hele fangere, bra motor gear, innbrudd skade fører dør...

 

bakaksling med sperre.

 

kom med spm om noen trenger noe...

 

kan få kjøpt hele bilen, den står med skilt, men starter ikke grunnet kortslutning i sikringsboksen..

 

er forresten en 2liter doch... selgess med helt ny clutsh. gått ca 5 mil...

Link to comment
Share on other sites

Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma.

 

Informasjon som kreves i samtlige annonser

Telefonnummer.

Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.

Prisantydning.

 

Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes.

 

Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.

Hele modellnavnet og motorstørrelse.

Årsmodell.

Karosseritype, og antall dører.

Kilometerstand.

Farge utvendig.

Girsystem, som manuell eller automat.

Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,

ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift.

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

**** it da.. den står i vestfold det har jeg skrivd... det er en sedan. det har jeg også skrivd... det er fire dører og koffert lokk.. for alle de som ikke skjønner hva en sedan er... ikke coupe!!!!! veldig viktig..

 

tlf nret mitt er 94223290, ikke prøv og ring.jeg tar aldri tlf.. så det er sagt...

 

doch'n er på hele to liter.. eller 2,0 om noen ikke kan lese bokstaver...

 

det står at det er en scorpio, så folk som leter etter en sierra evnt fiesta... så har de driti seg ut...

modellen står også, det er en 94mod eller 1994 hvis det blei for vanskelig med to desimaler. eller 14år, hvis noen bare klarer og følge alder..

 

det står at den er rød.. hvis dere trenger nærmere forklaring på det, så er det samme farve som blod eller brann bilen.. hvis dere ikke veit hvordan dette ser ut, lag et snitt i fingeren din. eller tenn på huset. så kommer sikkert brannbilen etterhvert.

 

det er manuell.. siden det er ny clutch, altså da er det fem gir fremover.. det 1. er oppe til venstre, så kommer 2. nederst til venstre. så er 3. til høyre for 1. 4. er til høyre for 2. og 5. er til høyre 3. revers er nederst til høyre...

 

står at skiltene ligger i bilen, det vil si at jeg tok de av, men de kom aldri lengre en inne i bilen.. disse er forøverig nye.. type polakk skilt...

 

års avg er betalt i 94,95,96,97,98,99,00,01,02,03,04,05,06,07,08.. så den må nok betales igjen til neste år også... hvis dere bestemmer dere for og beholde skiltene...

 

 

tilstanden er jo j æ v e l i g bra, det er derfor den selges som dele bil...

 

 

hvis noen lurer på noe mer... så ikke ring...

Edited by xcuze
Link to comment
Share on other sites

Hva har den av utstyr? Er det tåkelys på den?

 

Kunne trengt et par interiørdeksler.. Dashborddekselet helt mot frontruta (den med LED pæra i midten) og det grå-hvite dekselet som går rundt det lille bakerste vinduet høyre side bak. Hvor mye vil du ha for det?

 

Hvor mye for hele bilen evt?

Edited by skyhawk
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...