Guest Outbreak Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 Sitter å titter på forsterker med 2 12". Så nå funderer jeg på om det er noen linjeutgang på CD spilleren. Er det det? 2001 Focus Og hva er en ok pris på ca 4 år (ikke brukt de siste årene tror jeg) gamle bassere i kasse av merket RF 12" (vet ikke hvilken modell av de) og en RF Punch som trolig er en monoblokk. (får hele navnet i kveld så da oppdatterer jeg)
Guest RSabuser Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 Hvorfor bytter du ikke ut spilleren hvis du skal bygge annlegg i bilen din da??Kan aldri tenke meg at det er så ****** bra kvalitet på den orginale spilleren.
Guest Outbreak Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 Fordi da slipper jeg å kjøpe CD spiller akkurat nå. Har bestil deler for fler foldige tusner...
Guest RSabuser Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 ååååå hehehe, skjønner deg der ja. kan desverre ikke hjelpe deg da det stod ettermontert cd spiller i min focus når jeg kjøpte den.
Guest Outbreak Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 Japp. Du vet ikke hvordan man får ut den originale? er fire hull i den. Prøvde å stikke inn noen lange spikre uten resultat. Er litt skeptisk til å putte inn så mye rart før jeg vet hvordan den sitter fast.
xXx Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 du får jo kjøpt sånn som du kobler vanlige høytaler ledninger på som om former det til linje utganger på bil extra....RF funker uansett alder har 2 12 selv som har gått i arv hehe og dei får forsatt cola flaska til og hoppe når den står på taket RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Guest Outbreak Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 Hmmm... ja. Får lirke ut CD spilleren og sjekke hva som må til. En figuren som skal selge dette forlanger 1500,- for alt sammen. men nå har jeg ikke fått specen på forsterkeren enda da.
Guest Slick Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 Du bør spørre om du kan høre på lyden først, bare elementene passer godt sammen så blir det nok bra
Øyvind Posted January 15, 2005 Posted January 15, 2005 Japp. Du vet ikke hvordan man får ut den originale? er fire hull i den. Prøvde å stikke inn noen lange spikre uten resultat. Er litt skeptisk til å putte inn så mye rart før jeg vet hvordan den sitter fast. Må ha to bøyler for å ta ut radioen i bilen. Ein ford verkstad pleier vanligvis å ha slikt liggande
Recommended Posts