cossi91 Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Vil se hjemmelagde manifoiler ? åssen folk har gjort det. Jeg har selv skjært hål i ''mitten'' å sveist ut T3 flens, slik som di med prosjekt grå gjorde, litt mere seriøst da. hehe. Vi lagde en flens vi tredde over manifoilen å klemte så den satt noe j*vlig. og sveiste rundt den for å få den tett! ble knallbra! 1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS MotorGuardsystems.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossi91 Posted November 13, 2008 Author Share Posted November 13, 2008 (edited) Hvilke dyser kjører du med ? orginale? orginal tilleggsdyse? Bruker du trykkbryter eller noe annet lurt noe ? og slangen fra toppdekselet hvor går den ? til en catch tank ? <-- så brus flaskene nå slik jeg og har gjort det, spytter din noe olje ? Edited November 13, 2008 by Kskeie 1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS MotorGuardsystems.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Orginale is dyser, pluss en 350ccm cosworth dyse, kontrollert av haltech F5. Går til catch tank ja, brusflaskene er tatt bort for en god stund siden Den ånder litt ja, skal bytte stempelringer på den Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts