Gridset Posted November 8, 2008 Posted November 8, 2008 jeg kjøpte en sierra her i vår, og jeg har fremdeles ikke mottatt noen omregistrering. har vært i kontakt med forrige eier to ganger med ca 1mnds mellomrom, begge gangene skulle han levere inn salgsmelding. jeg lurer på om det er mulig å få bilen omreg. uten å ha forrige eiers underskrift? for virker ikke som om fyren greier å levere inn omreg. han bor også 5timers kjøring unna, så er ikke bare å kjøre ned dit og ordne ny salgsmelding. noen tips til hva jeg kan gjøre?
Kverna Posted November 8, 2008 Posted November 8, 2008 Ring og forklar situasjonen til vegvesenet, ta gjerne turen innom med kontrakten mellom deg og selger. Pleier å ordne seg.Ellers kan du jo alltids forfalske underskriften hans, men det er ikke alltid like lurt Min fotoblogg
Gridset Posted November 8, 2008 Author Posted November 8, 2008 Ring og forklar situasjonen til vegvesenet, ta gjerne turen innom med kontrakten mellom deg og selger. Pleier å ordne seg.Ellers kan du jo alltids forfalske underskriften hans, men det er ikke alltid like lurt ja får ringe på mandagen da. det jeg ikke skjønner er hvorfor han ikke vil sende inn omreg, det eneste han "tjener" på det er at han får skylden hvis jeg kjører for fort i fotoboks + at han får krav om årsavgift
hår ball Posted November 8, 2008 Posted November 8, 2008 er vell ikke en bil du kjøpte av en engelsk mann vell?
Gridset Posted November 9, 2008 Author Posted November 9, 2008 er vell ikke en bil du kjøpte av en engelsk mann vell? nei, er heldigvis bare en vanlig sierra jeg kjøpte av en kar i gjøvik området
black'n&green Posted November 12, 2008 Posted November 12, 2008 må da gå ann å ordne det... bor ikke så langt unne..er jo bare å besøke han det.. hater slike folk som ikke levere omreg.. sierra stasjonvogn cosworth..=)
Janna Posted November 14, 2008 Posted November 14, 2008 Det er derfor man skriver salgsmeldinger i 2 eksemplarer. . . Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Recommended Posts