djnick Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 jeg har et orginalt RS 500 innsug jeg vurderer og selge komplett med ledningsnett, hjerne, dyser, fuelrail,og bensintrykksregulator.hvor mye kan jeg få for dette? lønner det seg og legge det ut for salg i england? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 er jo bare å prøve det , er sikkert en å annen som vil kjøpe her i landet å da 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted November 7, 2008 Author Share Posted November 7, 2008 nja... det passer best på en høyrestyrt bil for bremsekraftforsterkeren kommer i veien for den nederste rada med dyser og fuelrail. det passa i hvertfall ikke på min sedan, passer ikke vingebil heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 escos bremsesystem eller pedalbox 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AndreasWetrhus Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Pris tenker du på dette da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 har ikke peilling, det er derfor jeg lurer på hvor mye det er verdt Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 komplette innsug ligger på 15-20tusen kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 ok. lurte på og selge det for og kjøpe et billigere innsug for så og bruke resten av pengene på andre oppgraderinger Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Hør med Klypen da , han er sikkert intr for å ha på den sorte-gule 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Ledningsnett/hjerne for alle 8 dyser? '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 ja har ledningsnett og hjerne for åtte dyser. men de dysene som står i er ikke orginale, 4 grønne dyser og 4 beige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 komplette innsug ligger på 15-20tusen krdet va før ligger fra 700 til 1000 pund i england. eg og har eit liggenes er oppskrytte innsug spør du meg begynner og bli trå på 650hk.......700 er max Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 men mr husnes, har du peilling på hvordan jeg skal få det til og passe i min sedan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 men mr husnes, har du peilling på hvordan jeg skal få det til og passe i min sedan? Montere ABS fra escort cosworth. Da dette er to delt som nevnt over her.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 ok. har hørt forskjellige meninger om det, noen sier at bremse systemet er likt som på sierra.får kjøre fire dyser da til jeg får fatt på det jeg trenger av deler. noen som har liggende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Montere ABS fra escort cosworth. Da dette er to delt som nevnt over her.. går den på samma ledningsnettet/styreenheten som 2wd abs? hvis den ikke gjør det, hvordan vil da abs'en funke siden det står "only 4x4" på styreenheten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 går den på samma ledningsnettet/styreenheten som 2wd abs? hvis den ikke gjør det, hvordan vil da abs'en funke siden det står "only 4x4" på styreenheten?Hakke peiling, har bare lest meg fram til at det er slik det blir gjort.. Om det funker eler ikke det vet jeg ikke.. Men jeg tviler på at det er noe stort problem. Mulig det er forskjell på sensorene.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Ellerså kan man bruke an vanlig bremsekraftforsterker fra feks iS. Vurderer å gjøre det i vinter. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted November 9, 2008 Author Share Posted November 9, 2008 passer den fra is da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Passer og passer... Det er plass til den der og da er jo det værste gjort. Må legga om litt rør og hente inn en vakumslange og litt men burde være grei skuring tror jeg. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Raymond, synes du et orginalt innsug for en 80-talls 2liter som klarer 700hk er oppskrytt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 (edited) nja.. det finnes alternativer som er langt billigere, "swedish plenum" med wrc fuelrail. jeg tror rs500-innsuget begynner å bli trangt når man nærmer seg 700hk. ville ikke vurdert å bruke det hvis dette er effekten man sikter på. 700hk er noe de færreste vurderer uansett, og de som gjør det bruker som regel mis eller noe andre greier. Edited November 12, 2008 by armani 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 (edited) RS500 er oppskrytte innsug spør du meg, begynner og å bli trå på 650hk.......700 er maxHar du sett siste Performance Ford? Gabbat Escort? Merkelig at så dyktige motorsportfolk velger å bruke disse gamle RS500 innsugene når de bygger konkurransebiler da, eller? (Hvis 700 hk er maks, så vil det begynne å "stjele effekt" mye tidligere). Edited December 30, 2008 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Jeg tror rs500-innsuget begynner å bli trangt når man nærmer seg 700hk. ville ikke vurdert å bruke det hvis dette er effekten man sikter på. 700hk er noe de færreste vurderer uansett, og de som gjør det bruker som regel mis eller noe andre greier. Hvilken erfaring er det du sitter med som gjør at du kan uttale dette?? Har du bremset mange 700 hk motorer med forskjellige innsug?? Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Rod Tarry sin ikke helt ukjente sierra bruker vel også et rs500 innsug. Eller så gjorde han ihvertfall det på en av de ekstreme motorene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now