Jump to content

Recommended Posts

Posted

jeg har et orginalt RS 500 innsug jeg vurderer og selge komplett med ledningsnett, hjerne, dyser, fuelrail,og bensintrykksregulator.hvor mye kan jeg få for dette? lønner det seg og legge det ut for salg i england?

Posted

er jo bare å prøve det , er sikkert en å annen som vil kjøpe her i landet å da

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

nja... det passer best på en høyrestyrt bil for bremsekraftforsterkeren kommer i veien for den nederste rada med dyser og fuelrail. det passa i hvertfall ikke på min sedan, passer ikke vingebil heller

Posted

escos bremsesystem eller pedalbox

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Guest AndreasWetrhus
Posted

Pris tenker du på dette da?:)

Posted

ok. lurte på og selge det for og kjøpe et billigere innsug for så og bruke resten av pengene på andre oppgraderinger

Posted

Hør med Klypen da , han er sikkert intr for å ha på den sorte-gule :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

ja har ledningsnett og hjerne for åtte dyser. men de dysene som står i er ikke orginale, 4 grønne dyser og 4 beige.

Posted
men mr husnes, har du peilling på hvordan jeg skal få det til og passe i min sedan?

 

Montere ABS fra escort cosworth. Da dette er to delt som nevnt over her..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Posted

ok. har hørt forskjellige meninger om det, noen sier at bremse systemet er likt som på sierra.får kjøre fire dyser da til jeg får fatt på det jeg trenger av deler. noen som har liggende?

Posted
Montere ABS fra escort cosworth. Da dette er to delt som nevnt over her..

 

går den på samma ledningsnettet/styreenheten som 2wd abs? hvis den ikke gjør det, hvordan vil da abs'en funke siden det står "only 4x4" på styreenheten?

Posted
går den på samma ledningsnettet/styreenheten som 2wd abs? hvis den ikke gjør det, hvordan vil da abs'en funke siden det står "only 4x4" på styreenheten?

Hakke peiling, har bare lest meg fram til at det er slik det blir gjort.. Om det funker eler ikke det vet jeg ikke.. Men jeg tviler på at det er noe stort problem. Mulig det er forskjell på sensorene..

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Posted

Ellerså kan man bruke an vanlig bremsekraftforsterker fra feks iS. Vurderer å gjøre det i vinter.

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Posted

Passer og passer... Det er plass til den der og da er jo det værste gjort. Må legga om litt rør og hente inn en vakumslange og litt men burde være grei skuring tror jeg.

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Posted (edited)

nja.. det finnes alternativer som er langt billigere, "swedish plenum" med wrc fuelrail. jeg tror rs500-innsuget begynner å bli trangt når man nærmer seg 700hk. ville ikke vurdert å bruke det hvis dette er effekten man sikter på. 700hk er noe de færreste vurderer uansett, og de som gjør det bruker som regel mis eller noe andre greier.

Edited by armani

2wd sierra cosworth

  • 1 month later...
Posted (edited)
RS500 er oppskrytte innsug spør du meg, begynner og å bli trå på 650hk.......700 er max

Har du sett siste Performance Ford? Gabbat Escort?

Merkelig at så dyktige motorsportfolk velger å bruke disse gamle RS500 innsugene når de bygger konkurransebiler da, eller? ;)

(Hvis 700 hk er maks, så vil det begynne å "stjele effekt" mye tidligere).

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Posted
Jeg tror rs500-innsuget begynner å bli trangt når man nærmer seg 700hk. ville ikke vurdert å bruke det hvis dette er effekten man sikter på. 700hk er noe de færreste vurderer uansett, og de som gjør det bruker som regel mis eller noe andre greier.

Hvilken erfaring er det du sitter med som gjør at du kan uttale dette??

Har du bremset mange 700 hk motorer med forskjellige innsug??

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...