Count Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Noen som kan forklare meg hvordan dette prinsippet på cosworth funker? Og hvilke deler som er inne i bildet?bilder er flott:) 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 http://www.totenauto.no/phpBB3/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 ? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Noen som kan forklare meg hvordan dette prinsippet på cosworth funker? Og hvilke deler som er inne i bildet?bilder er flott:) Det går ett rør ut fra oljepumpa som forgrener seg til 4 små rør som spruter olje opp under stemplene som har en veldig god kjølende virkning. Visst du trenger bilde av hvordan det ser ut så kan jeg få tatt ett bilde i morgen;) minn meg på det på pm visst du er interesert Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 ?om du leser på workshop manual - finner du ut det er to typer underspyling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted November 6, 2008 Author Share Posted November 6, 2008 Ok.. workshopmanualen var VELDIG omfattende, så et par bilder hadde vært helt konge. Burde ikke være altfor vanskelig å lage til noe lignende opplegg og ettermontere på andre motorer? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Ok.. workshopmanualen var VELDIG omfattende, så et par bilder hadde vært helt konge. Burde ikke være altfor vanskelig å lage til noe lignende opplegg og ettermontere på andre motorer? så isteden for att du sitter og finner ut av det - mener du helt oppriktig att andre skal bruke tid på og finne bilder og forklare degnoe du kan lese deg til ........ sooory bruker du stand inn når dama trenger så du slipper ?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted November 6, 2008 Author Share Posted November 6, 2008 Unnskyld meg. Ikke for å være frekk, men hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål på noe jeg er usikker på, og ønsker innspill fra folk som har erfaringer med det.Når andre spør om helt åpenbare ting som jeg vet svaret på bruker jeg stort sett det jeg har av ressurser til å hjelpe vedkommende, er vel ikke for mye forlangt å forvente det samme tilbake? :-)Men takk for linken, skal tråkle meg gjennom sidene og se om jeg finner noe. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scrappy Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 http://www.siipicossu.com/manuaaleja/manuaalit.htm Pdf filen: "Cosworth Sierra B" På side 19 i denne filen står det ganske greit forklart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Her er ett bilde av en måte underspylingen er på. Dette er maskinert inn, i en blokk som egentlig ikke har sånn, så ser litt annerledes ut orginalt, men samme prinsipp. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Er dette ei 200 blokk Breda?Ser at EBB leser her også at the moment, så da har jeg et lite spm til deg EBB utfører du slikt arbeid? Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Er dette ei 200 blokk Breda?Ja, dette er 200 blokk. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 (edited) Edited November 6, 2008 by hår ball Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Unnskyld meg. Ikke for å være frekk, men hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål på noe jeg er usikker på, og ønsker innspill fra folk som har erfaringer med det.Når andre spør om helt åpenbare ting som jeg vet svaret på bruker jeg stort sett det jeg har av ressurser til å hjelpe vedkommende, er vel ikke for mye forlangt å forvente det samme tilbake? :-)Men takk for linken, skal tråkle meg gjennom sidene og se om jeg finner noe.jeg var lite krass - men det er bare pga att JEG mener alle burde lese manualen ...Og det forde ALT står i den .. Jeg brukte en mnd på og lese den , og har ikke angret på det ,Jeg husker ikke hvor mange spørsmål det har vært der folk IKKE har klart og demontere høyre driv aksell foran . Det står forklart i boken ..så jeg beklager i gjen om jeg fikk deg til og lese boken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted November 7, 2008 Author Share Posted November 7, 2008 Hehe... Jeg driver ikke med 16v cosworth jeg vet du... men skjønner jo at det hadde vært kjekt! Må vel sette meg ned i godstolen med kakaokoppen nå i høstmørket og lese meg klok.. Veldig fine bilder, akkurat noe sånt jeg var ute etter! 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts