Jump to content

Underspyling av stempler


Count

Recommended Posts

Noen som kan forklare meg hvordan dette prinsippet på cosworth funker? Og hvilke deler som er inne i bildet?

bilder er flott:)

 

Det går ett rør ut fra oljepumpa som forgrener seg til 4 små rør som spruter olje opp under stemplene som har en veldig god kjølende virkning.

 

Visst du trenger bilde av hvordan det ser ut så kan jeg få tatt ett bilde i morgen;) minn meg på det på pm visst du er interesert :)

Link to comment
Share on other sites

Ok.. workshopmanualen var VELDIG omfattende, så et par bilder hadde vært helt konge. :)

Burde ikke være altfor vanskelig å lage til noe lignende opplegg og ettermontere på andre motorer?

 

så isteden for att du sitter og finner ut av det - mener du helt oppriktig att andre skal bruke tid på og finne bilder og forklare deg

noe du kan lese deg til ........ sooory bruker du stand inn når dama trenger ;) så du slipper ??????

Link to comment
Share on other sites

Unnskyld meg. Ikke for å være frekk, men hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål på noe jeg er usikker på, og ønsker innspill fra folk som har erfaringer med det.

Når andre spør om helt åpenbare ting som jeg vet svaret på bruker jeg stort sett det jeg har av ressurser til å hjelpe vedkommende, er vel ikke for mye forlangt å forvente det samme tilbake? :-)

Men takk for linken, skal tråkle meg gjennom sidene og se om jeg finner noe.

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Her er ett bilde av en måte underspylingen er på.

Dette er maskinert inn, i en blokk som egentlig ikke har sånn, så ser litt annerledes ut orginalt, men samme prinsipp.

 

DSC00409copy.jpg

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Unnskyld meg. Ikke for å være frekk, men hva har det med saken å gjøre? Jeg stilte et spørsmål på noe jeg er usikker på, og ønsker innspill fra folk som har erfaringer med det.

Når andre spør om helt åpenbare ting som jeg vet svaret på bruker jeg stort sett det jeg har av ressurser til å hjelpe vedkommende, er vel ikke for mye forlangt å forvente det samme tilbake? :-)

Men takk for linken, skal tråkle meg gjennom sidene og se om jeg finner noe.

jeg var lite krass - men det er bare pga att JEG mener alle burde lese manualen ...

Og det forde ALT står i den .. Jeg brukte en mnd på og lese den , og har ikke angret på det ,

Jeg husker ikke hvor mange spørsmål det har vært der folk IKKE har klart og demontere høyre driv aksell foran . Det står forklart i boken ..

så jeg beklager i gjen om jeg fikk deg til og lese boken B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...