laerdh Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 (edited) Stenges Edited November 6, 2008 by laerdh '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Jeg har. Vis du vil hente den.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Jeg har et par stykker. Usikker på stand på noen av dem, men det kan jeg få sjekket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
laerdh Posted November 6, 2008 Author Share Posted November 6, 2008 Da er veiv på plass, ellers takk for tilbudene. Tråd kan stenges/slettes. '91 Sierra Sedan IST - Haltech E6X, Garrett T3, Gule dyser, 3" eksos, 3bar map - Ny motor på gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts