Peder`n Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Kunne jo såklart ha postet i "ønskes kjøpt", men det er vel bare brukte som er ute å går har jeg finni ut... Det jeg går for her....er å få hjelp av folket her å finne ut Hvor jeg kan få kjøpt NYE lykter til bilen min....Jeg har kjøpt Brukte lykter...har 5 stykker nå ....men det som går igjen på alle sammen er: Flere kvadratcm med irr/rust/DRIT! rundt parklyshullet i reflektoren....irriterende....og "bagatellen" med at dissa talentløse holderne til dissa parklyspærene....like tøyelige som gråstein, men knekker bare man i det heletatt TENKER på å skifte pære.... Hadde håpet at de som har tid, og vil hjelpe til kan ta et lite søk på nettet, eventuellt noen som faktisk har nye såklart.... Med vennelig hilsen Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 (edited) www.veng.no EDIT: Jeg ser nå at de faktisk ikke lagerfører de store lyktene lenger. Skal sjekke det opp på jobb imorgen Edited November 2, 2008 by Anders Kverneng Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 NOPE....har ikke.. Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 så på en delebil for et par uker siden å de lyktene så nye ut .... 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 så på en delebil for et par uker siden å de lyktene så nye ut .... HVOR!? ... Kjøp dem til meg!....så får du en venn for livet! Peder www.veng.no EDIT: Jeg ser nå at de faktisk ikke lagerfører de store lyktene lenger. Skal sjekke det opp på jobb imorgen Cool....Tusen takk.... Jeg er sikker på at...hvis Chip Foose ville hatt tak i dem....så hadde han finni dem...He he Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Tror jeg har et sett som er pene. Uten rust i reflektor. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 Tror jeg har et sett som er pene. Uten rust i reflektor. Hadde vært knall....Sjekker du og gir meg en melding eller pm?, Peder 92408906 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts