tomnsr Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Rydda litt i verksted i dag og har følgende tilovers! Ac kompressor fra Focus st170. Gått 28 000km garantert! 500,- Elektrisk servopumpe fra nyere focus, ingen feil. 500kr. Turbo manifoil, skulle bruke den på st170 motoren, men den er nå solgt. Mulig denne ville fungert bra på rs-turbo med 2.0 zetec motor? T-3 flens. Høy kvalitet og finnish! speil pollert rustfri stål. 2500,- Sendes i oppkrav ved forhåndsbetaling av frakt. Tom, Trondheim. 92631250 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Er det slik progressiv servo? (At den blir tyngre på rattet desto fortere bilen går) 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 stemmer det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 har du ledn nett til servo`n? blir vel ikke progresiv om den blir ettermontert i anna bil? ell åssen funker det? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 (edited) Har ikke noe ledningsnett. Kansje det er mulig å bygge seg et ledningsnett som bytter signalet inn til servopumpa ved f.eks 50kmt? megasquirt utfordring? Uansett så er du jo mulig å kjøre pumpa i full speed. Da fungerer den som en vanlig pumpe bare elektrisk. Edited November 3, 2008 by tomnsr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Servo solgt til meg. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted November 30, 2008 Author Share Posted November 30, 2008 Bump, kom med bud... Bytter gjerne turbomanifold i cosworth framfanger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted December 14, 2008 Author Share Posted December 14, 2008 Servo solgt til meg. hva mener du med det? Etter som du ikke svarer på pm.... Bump! Mye potensiale i dette grenrøret! Sikker gull til is-turbo vist du bytter til ohc eksosflens Mvh Tom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts