Guest SMTuning Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 (edited) hvordan forsterker man driverket til en sierra 4x4? hva må man gjøre? og hvordan? hva bruker å ryke først? Edited November 1, 2008 by SMTuning
cbp Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Det er flere måter å forsterke drivverket på. Men det er ikke sikkert at din bil krever alle forsterkningene.Det er jo ganske kostbart å kjøre løpet helt ut for å si det sånn. Men drivverket er ikke sterkere en det svakeste leddet og oppgraderer man noe så kan manofte flytte problemet videre til andre komponenter. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
Asil Racing Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 kjøp gr a motorfester , da har du forsterket drivverket masse
Guest SMTuning Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 kjøp gr a motorfester , da har du forsterket drivverket masse jeg har vibratech motorfester Det er flere måter å forsterke drivverket på. Men det er ikke sikkert at din bil krever alle forsterkningene.Det er jo ganske kostbart å kjøre løpet helt ut for å si det sånn. Men drivverket er ikke sterkere en det svakeste leddet og oppgraderer man noe så kan manofte flytte problemet videre til andre komponenter. jeg tenkte å ha det lik at det tåler litt mere enn orginalt da
Cosworth Racing1 Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Bytte differ og girkasse.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Guest SMTuning Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Bytte differ og girkasse.. pris på det ca? holder drivakslingene?
Asil Racing Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 pris på det ca? holder drivakslingene? rundt 50 lapper tipper jeg
Cosworth Racing1 Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 (edited) pris på det ca? holder drivakslingene? Hmmm... Skal du kjøpe Fix-it kasse får du vel kanskje tak i en brukt til cirka 35.000. Spørs hvor mye effekt du skal ha, men jeg kjører med Quaife diffhus foran med forsterkningspalte i. Er som regel ikke innmaten i diffen som ryker, men selve huset. Quaife huset er cirka tre ganger tykkere enn det originale.Bakdiff vet jeg ikke helt hva koster. Jeg har kjøpt Quaife diff med sperr og 4,44 utveksling. Den kostet meg i overkant av 30.000. Men du får nok HELT sikkert en billigere diff bak enn det..Drivakslingene har jeg aldri hatt problemer med, så tror ikke du skal tenke på de. Men du passerer nok 60.000 for dette vil jeg tro.. Edited November 1, 2008 by Cosworth Racing1 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
kimosabi Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 (edited) Ikke glem girkassefestet. Motor og gir henger i tre fester vettu. Ikke to. Edited November 1, 2008 by kimosabi Sierra XR4i
Cosworth Racing1 Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Ikke glem girkassefestet. Motor og gir henger i tre fester vettu. Ikke to. Jeg har byttet det, men det er SJELDENT det skaper så mye problemer.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Recommended Posts