SKage Posted October 30, 2008 Posted October 30, 2008 (edited) Noen her som er flinke på å pusse mur?Har en leca mur som skal pusses,jeg bor i østfold,4mil fra oslo.Pris blir vi enige om. kontakt meg gjerne på 98678090 Edited April 23, 2009 by SKage
Kverna Posted October 30, 2008 Posted October 30, 2008 Stor flate er det snakk om ? Kun glatt puss du er ute etter ? Min fotoblogg
OleK Posted October 30, 2008 Posted October 30, 2008 send en pm til BjørnV, han er dritflink til sånt!! bor i sarpsborg. Cosworth!
SKage Posted October 30, 2008 Author Posted October 30, 2008 Den må ikke være 110% glatt,men vil ha den så glatt som mulig.Er dette som skal pusses utvendig.
Cossieman Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 hvorfor ikke gjøre det selv? ikke noe hokus pokus det. kan jo bare ta kostepuss, noe som blir veldig fint. Det gir oxo fin tekstur på det:DDa bruker du bare brett til å dra på pussmørtelen, i jevne lag, og koster over alt med en tørr murekost:D billig og enkelt og fort gjort:)Er murer/flislegger selv og mener du lett burde greie denne jobben Her skal det stå noe.. og det gjør det.
SKage Posted April 23, 2009 Author Posted April 23, 2009 BUMPNå er det vår,og garasjen må pussen,noen som kan pusse som vil ta en jobb??
Recommended Posts