carfreak Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 (edited) Hei. Har en del deler igjen fra min '89 combi med gasser. Har komplett interiør, bortsett fra dashbord og taktrekk. Blått.Kan ikke garantere at alt er like pent, men gi beskjed om noe er ønskelig, så sjekker jeg standen Har også en kliss ny bensintank til den. Aldri vært brukt. Gi lyd om noe er interessant, og by deretter Store ting bør hentes, men mindre tin kan sendes. 48070173, Skien Edited November 1, 2008 by carfreak
Guest SMTuning Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Hei. Har en del deler igjen fra min '89 combi med gasser. Har komplett interiør, bortsett fra dashbord og taktrekk. Blått.Kan ikke garantere at alt er like pent, men gi beskjed om noe er ønskelig, så sjekker jeg standen Har også en kliss ny tank til den. Aldri vært brukt. Gi lyd om noe er interessant, og by deretter Store ting bør hentes, men mindre tin kan sendes. 48070173, Skien pris på spylertanken da? og hvor mye med frakt til trondheim
carfreak Posted November 1, 2008 Author Posted November 1, 2008 Spylertank har jeg dessverre ikke. Det er bensintank det er snakk om i annonsen over. Muligens litt missvisende tekst, beklager det.
Recommended Posts