Jump to content

Ute å lekte litt i snøen idag:)

kleppemachine

Recommended Posts

Mmmm... ;) ....I like....

Også kom jeg på en annen ting også...Etter et kraftig snøfall, når man...(for de som har kupèvarmer, og motorvarmer) kommer ut til bilen...den er ferdig varmet opp inni, setter seg inn (sparker beina sammen før man lemper dem på pedalene) og slipper unna de blå gradene som biter ute...Starter opp, lurker ut av parkeringen og hører en konstantlyd av snø som pakkes under hjulene (ikke så lett for BMW å få med seg, siden dem er for bra lydisolert -_- , DEM går glipp av noe!)

Ikke kom å si at jeg ikke er glad i snø!....Også savner jeg 4x4 :(

Peder

etter å ha lest denne tråden så er det bare en ting å si.. fy f*** som jeg gleder meg til snøen og vinterføre kommer :wub: liker å sitte å leke meg aleine i bilen uten musikk og mange bråkete pasasjerer, bare høre motoren å bilen danse seg innover lokale skogsveier og over p-plasser på snøføre med en skikkelig lang hale full av løs snø som fyker opp bak bilen luv8yf.gif

for vel legge ut noen bilder jeg å..

årets først kjøing på snøføre endte slik.. sommerdekk på hardpakket kram snø er ikkeno å anbefale :ph34r: fikk oppleve det på vei hjem fra jobben.. dette her er i bunn av den eneste bakken jeg skulle ned ca 100m fra huset mitt <_<

DSC02435.jpg

så da ble det vinterhjul, men da forsvant sefølgelig snøføre :(

DSC02452.jpg

Edited by k3nn37

var ikke mye morro nei.. bøyde 2 lyktestolper som vi brukte som vinsjepungt for å få opp igjen bilen.. så det satt godt.. :ph34r:

gikk heldigvis greit med bilen. bulka ene røret til servoen og knakk et plartfeste til en vann sange.. det er det..

..men ang skader på vinterføre.. var ute å kjørte i dag.. gikk ikke så veldig bra for å si det sånn..

DSC02456.jpg

Edited by k3nn37

• 4 weeks later...