Jump to content

Recommended Posts

Posted
Wolf oppsetta har fungert rimelig greit de da. Spørs hvordan han fant ut at den gikk fett da, om han målte med bredbåndslambda. Jeg har også pectel bord i den ene modulen, med GGR chip, den andre uten og klar for pukkelrygg chip

Noen haddde fitlet med TPS sensoren, så det er mye mulig det "messet" opp litt... Den gikk greit med Mountune chipet (ved belastning) og ikke minst med chip fra Pukkelrygg. Det hjalp dessverre lite ved tomgang og dermed høy CO på EU kontrollen :) Nå er det historie og EBB har laget ny motor til meg ;)

Posted (edited)
Blir sikkert bra nå da, jeg kjører inn min Ebb maskinerte motor nå

Da får vi nok litt å snakke om :) Har selv planer om kjøre inn motoren i vinter, men det er jo ikke akkurat hver dag vegene er tørre og innbyr til kjøreglede. Blir nok helst til at den står på låven... Hvilken olje og hvilket bytteinterval kjører du? ;) Gikk du også for JE stemplene?

Edited by Helge
Posted
Da får vi nok litt å snakke om :) Har selv planer om kjøre inn motoren i vinter, men det er jo ikke akkurat hver dag vegene er tørre og innbyr til kjøreglede. Blir nok helst til at den står på låven... Hvilken olje og hvilket bytteinterval kjører du? ;) Gikk du også for JE stemplene?

Kjører mineral 10-40w husker ikke helt hva den heter, ellers blir det castrol txt vinterstid og evt agip om sommeren. Skifter olje hver 5tusen tenker jeg. Je stempler i min og ja