cbp Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Hvordan er det med AFR på E85? Skal man ikke ha lavere AFR på E85 enn bensin? Jo det er korrekt, Lambda 1 på E85 er ca 9,7. Men om bredbåndsutstyret er laget for bensin så vil Lambda 1 vise 14,7. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Apropos Britney folkens, http://www.youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ heheh Gratulerer med søte tall husnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted November 1, 2008 Author Share Posted November 1, 2008 Apropos Britney folkens, http://www.youtube.com/watch?v=LWSjUe0FyxQ heheh Gratulerer med søte tall husnes takk vi experenterte med lamdaen og vist vi magre den meir so datt faktisk effekten med 8hk so trur den er rimeli optimal slik den er nå Hvordan er det med AFR på E85? Skal man ikke ha lavere AFR på E85 enn bensin?lamdaen på E85 viser seg og vere optimal på rundt 12 i lamda i følge benken til anders.... ellers som kan eg opplyse at eg mest sannsynelig kommer til og starte firma nå som skjeneralt handler om motorbygging bremsing og mapping delesalg til ford , so trur eg kommer til og gjøre innkjøp av bremsebenk i veka som kommer so dette kan bli gøy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kai-f250 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 grattis me porno tall... virker som enkelte her er misunelige på det du får til... 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 motor bremsebenk eller hjul bremsebenk ? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovar Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Skikkelig kjekk lesing dette Raimond !Gratulere med grom Konge vogn Lykke til med bedrift , får kanskje bestille noen deler av deg da når tiden min kommer ...... 530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power 2007 Shelby Cobra GT500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 hehe fant en ganske betydelig feil selvom det sikker ikke betyr noe, men det var noen sinnsyke turtall på den motoren. Hehe Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 hehe fant en ganske betydelig feil selvom det sikker ikke betyr noe, men det var noen sinnsyke turtall på den motoren. Hehe70000 omdreidninger er vel vanlig på cøss det ? Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
FitjarRacing Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 på tide at nåken andre og begynner med mapping å bremsing jer i dirsktirikte Link to comment Share on other sites More sharing options...
BR Racing V6 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Hei. foreviget du bremsingen med kamera?? vært sykt rått og sett den live. noe bilder fra seansen kansje? 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldenracing Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Er det 2000cc motor dette da? Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 (edited) Slik som driemomentkurven bråsnur og stuper nedover, så er det sannsynligvis storkerveiv i denne. Det var nok gode grunner til at Jenspeed DE-stroket motoren i WRC Escorten. Edited November 3, 2008 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Slik som driemomentkurven bråsnur og stuper nedover, så er det sannsynligvis storkerveiv i denne. Det var nok gode grunner til at Jenspeed DE-stroket motoren i WRC Escorten.har 575 ft på 7000rpm den er stroka ja 82 mm slag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Synes det er SYKE effekter dere plukker ut av de smallblockene.. ikke minst moment ogsåhadde vært utroli morsomt å sett denna i rulla til stensbøl.det lar seg vel gjøre det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Hehe.. Raymond får ta seg en Norgesturne og bremse motoren rundtom Hvorfor skal den bremses flere steder da mener du? For å sjekke effekten? Og hvem sin rulle viser riktig da?? Er den bremset så er den bremset. De fleste bremser hos Ringstad, så hvorfor ikke gå etter den rullen? 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Hehe.. Raymond får ta seg en Norgesturne og bremse motoren rundtom Hvorfor skal den bremses flere steder da mener du? For å sjekke effekten? Og hvem sin rulle viser riktig da?? Er den bremset så er den bremset. De fleste bremser hos Ringstad, så hvorfor ikke gå etter den rullen?Vil vel ha den på en så streng rulle som mulig virker det som Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Vil vel ha den på en så streng rulle som mulig virker det somHvordan vet dere denne skal være så streng da? Noen som har bremset samme motoren der og hos en annen for å sammenligne siden den skal være så streng? 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse... Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Skal man byne å dvele med hvem rulle man skal bruke også så er det jo nesten ikke vits i å vise fram bremsepapirer lenger, det er jo håpløst! Nei, som sagt over her, er den bremset så er den bremset! Er jammen ikke lett Stå på Raimond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Skal man byne å dvele med hvem rulle man skal bruke også så er det jo nesten ikke vits i å vise fram bremsepapirer lenger, det er jo håpløst! Nei, som sagt over her, er den bremset så er den bremset! Er jammen ikke lett Stå på Raimond Veldig enig.. Og hvem er interessert i å betale opp mot 10.000 kr for ENDA en bremsing for å tilfredstille noen som kanskje ikke var fornøyd med tallene de fikk på en annen rulle enn Ringstad sin? 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 hehe helt enig med de over her. en bremsebenk er en bremsebenk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Mulig motorbenkene som brukes er jevne, men rullene er det stor forskjell på. Fort 50hk forskjell fra den ene til den andre på hjula. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joe Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Blir mye snakk om tall ved bremsepapirer her inne ja.. kanskje det hadde vert greit å lagd ein slags "standard" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Blir mye snakk om tall ved bremsepapirer her inne ja.. kanskje det hadde vert greit å lagd ein slags "standard" ? Er ikke lett å få det til når alle rullene antageligvis vil vise litt forskjellig, og temp og luft spiller også inn. Umulig å få helt riktig tall.. Må bare forholde seg til de tallene du får av den du bremser hos. Så får folk som vil spekulere i om rullen er streng eller ikke 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
joe Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Er ikke lett å få det til når alle rullene antageligvis vil vise litt forskjellig, og temp og luft spiller også inn. Umulig å få helt riktig tall.. Må bare forholde seg til de tallene du får av den du bremser hos. Så får folk som vil spekulere i om rullen er streng eller ikke Sjølsagt..å mente ikkje akkurat i denne tråden - for her vet ein jo litt om hvem/hva/hvor liksom...tenkte mer generelt på forumet eg.... ser jo til stadighet at folk spør om det er hjulhester eller motorhester... samt kor det er bremset...Så tenkte kanskje at det kunne vert ein ide for å lage ting enklere eller ryddigere her inne om ein f.eks skreiv : 300/410-motor-ringstad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas.A Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Gratulerer med utrolige fine tall!!Gliser bare når jeg ser resultatet her! I'm off.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts