howdini Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 noe billet greier den turboen ? Opinions are like assholes, everybody has one and some of them stink Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Borg Warner... If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
EscCos Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Tipper biltema sin turbo. Escort CosworthCapri MK ICapri MK III Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furre Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 trur despomann tenker på Gatebil hvor det er flere skyliner som går fælt...trøndergutta Jeg mener at skyline har kjørt mot cossier, muligens dette bare var i australia? 88 Sierra cosworth 2-wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Jeg mener at skyline har kjørt mot cossier, muligens dette bare var i australia? Nå ødelegger vi tråden her men Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 PORNO!!!!!!!! -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Da burde du virkelig sjekke brillene Briller sjekket. Fant ut at jeg bruker linser. Fortsatt best. Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 venter på utspel fra Rs 1000 her...Ja, det tenkte jeg nok, men jeg gidder ikke fordi:Nå kan jeg påstå at det er direkte feil i bremsepapiret og når absolutt ingen ser, skjønner og kommenterer dette da er det ganske meningsløst å bruke tid på det, bare for at noen stakkare skal få anledning til å poste slikt:Tror tommy, og rs1000 bygger mest lego... Motorene bygger de på en notisblokk....Hvis dette er representetivt for nivået, ja da skjønner du kansje hvorfor andre heller får stå for kommentarene. Ellers enig i at bens-trykk,dyser og alt mulig ikkje er nødvendig å legge ut... grafene er jo lett leselige med imponerende tall - trenger ikkje hverken kalkulator eller teoribøker for å se de eg hvertfall.Når alle andre er å utrolig imponert så kan du jo bare nyte det? Alt er jo så fantastisk ser vi, eller? Det er intet nytt her som kan kommenteres på annen måte enn det er gjort tidligere og dersom du hadde brydd deg så hadde du lagt ut det som er genuint interesant - ikke bare kurvene. Ellers; hvis det motormessig var dette resultatet du ville ha, så gratulerer med det. Alltid greit når det går som man ville, og det avslører en god planlegging og forarbeid. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Råe tall , og livsfarlig på vei. Men , hvordan kan effekten og dreiemomentet stige så mye etter du har "knekt" ned ladetrykket?Og det på så lite turtallsøkning? IKKE kritikk , bara massa nysgjerri. Kjetil Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 (edited) Råe tall , og livsfarlig på vei. Men , hvordan kan effekten og dreiemomentet stige så mye etter du har "knekt" ned ladetrykket?Og det på så lite turtallsøkning? IKKE kritikk , bara massa nysgjerri. Kjetilmotoren øker mykje på turtall pga so harde kammer, men detter bare fra 36,5psi til 33psi Ja, det tenkte jeg nok, men jeg gidder ikke fordi:Nå kan jeg påstå at det er direkte feil i bremsepapiret og når absolutt ingen ser, skjønner og kommenterer dette da er det ganske meningsløst å bruke tid på det, bare for at noen stakkare skal få anledning til å poste slikt:Hvis dette er representetivt for nivået, ja da skjønner du kansje hvorfor andre heller får stå for kommentarene. Når alle andre er å utrolig imponert så kan du jo bare nyte det? Alt er jo så fantastisk ser vi, eller? Det er intet nytt her som kan kommenteres på annen måte enn det er gjort tidligere og dersom du hadde brydd deg så hadde du lagt ut det som er genuint interesant - ikke bare kurvene. Ellers; hvis det motormessig var dette resultatet du ville ha, så gratulerer med det. Alltid greit når det går som man ville, og det avslører en god planlegging og forarbeid. Edited November 1, 2008 by RoyK Du trenger ikke bruke navn, spesielt i usaklige utsagn Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArneR Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 ALLE kan slenge rundt seg med masse teori. Kunne sikkert prøvd meg på noe smarte spørsmål/kommentarer eg og , Men ser ingen behov for det. Men som alle veit så er det STOR forskjell på teori og praksis. Noen sitter hjemme foran pc-skjermen og pugger teori, hører på Britney Spears og drikker te, mens andre bygger gromme biler og voldtar de på bane. Så er det opp til en og hver å putte forskjellige folk i sine respektive kategorier. Eg veit ihvertfall ka type Raimond er: PS: Hva synes du om den siste singelen til Britney, RS 1000?? Vi skal alle bli gamle men å bli voksen er frivillig!! 93 Escort cosworth 11 BMW F11 535d 05 BMW E87 120d 01 Kawasaki ZX7R Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 (edited) ALLE kan slenge rundt seg med masse teori. Kunne sikkert prøvd meg på noe smarte spørsmål/kommentarer eg og , Men ser ingen behov for det. Men som alle veit så er det STOR forskjell på teori og praksis. Noen sitter hjemme foran pc-skjermen og pugger teori, hører på Britney Spears og drikker te, mens andre bygger gromme biler og voldtar de på bane. Så er det opp til en og hver å putte forskjellige folk i sine respektive kategorier. Eg veit ihvertfall ka type Raimond er: PS: Hva synes du om den siste singelen til Britney, RS 1000?? Nå er det vel ikke så veldig interessant hva noen måtte gjøre på fritiden!!!! Viser til forumreglene før det sporer helt av....... Dette vil føre til advarsel/warn: * Brudd på forum-reglene.* Aggressiv oppførsel og drittslengig til andre forum-brukere/Admin/Moderatorer.* Gjentatte off-topic-avsporinger, svada-prat og usakeligheter, også på annonse-foruma.* Rasistiske eller nedsettende kommentarer om andre folk eller folkegrupper.* PM til Admin/moderator for å krangle/kverulere om moderering på forumet. Så lenge RS1000 argumenterer på en saklig måte så er det helt greit i min bok. Om noen ikke er enige med han så er det jo bare å komme opp med noen knakende gode og gjennomtenkte argumenter..eller? Edited October 31, 2008 by cbp If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Eneste jeg ikke liker med Texaco-vingebilen er SOTA baklykter. Men det er bare meg. Drit i teori og ting og tang. Synes det er artig at folk bruker masse tid og penger på YB jeg. Skal ihvertfall ikke jeg gjøre. Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 Nå er det vel ikke så veldig interessant hva noen måtte gjøre på fritiden!!!! Viser til forumreglene før det sporer helt av....... Dette vil føre til advarsel/warn: * Brudd på forum-reglene.* Aggressiv oppførsel og drittslengig til andre forum-brukere/Admin/Moderatorer.* Gjentatte off-topic-avsporinger, svada-prat og usakeligheter, også på annonse-foruma.* Rasistiske eller nedsettende kommentarer om andre folk eller folkegrupper.* PM til Admin/moderator for å krangle/kverulere om moderering på forumet. Så lenge RS1000 argumenterer på en saklig måte så er det helt greit i min bok. Om noen ikke er enige med han så er det jo bare å komme opp med noen knakende gode og gjennomtenkte argumenter..eller?vist du vil gje meg varn for da der so må du berre gjer da..han skriver faktisk at bremsepapirene er feil falske so då kan eg reagera på innlegget..vist ikkje eg kan da.. so kan du sletta meg som bruker fra heile forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Tipper det var ArneR sitt innlegg han mente Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 Tipper det var ArneR sitt innlegg han mente ok mulig eg misforsto..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 (edited) vist du vil gje meg varn for da der so må du berre gjer da..han skriver faktisk at bremsepapirene er feil falske so då kan eg reagera på innlegget..vist ikkje eg kan da.. so kan du sletta meg som bruker fra heile forumet Kan ikke gi deg noen warn og ville heller ikke gjort det.. men synes at når man diskuterer person og ikke sak så blir det for dumt....men bare min mening.. , men min post var ikke myntet på deg..Nå er det jo engang slik at kan man ikke lenger argumentere for det man mener så går man ofte over til personangrep.Nå har ikke jeg lest alle poster av RS1000.. men de jeg har lest så har han vært flink til å diskutere sak og ikke ty til personangrep, men ser at han veldig ofte blir hetset tilbake.. og det mener jeg er uheldig... Edited October 31, 2008 by cbp If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vingesvin Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Kan ikke gi deg noen warn og ville heller ikke gjort det.. men synes at når man diskuterer person og ikke sak så blir det for dumt....men bare min mening.. , men min post var ikke myntet på deg..Nå er det jo engang slik at kan man ikke lenger argumentere for det man mener så går man ofte over til personangrep.Nå har ikke jeg lest alle poster av RS1000.. men de jeg har lest så har han vært flink til å diskutere sak og ikke ty til personangrep, men ser at han veldig ofte blir hetset tilbake.. og det mener jeg er uheldig... Uheldig hm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 (edited) Kan ikke gi deg noen warn og ville heller ikke gjort det.. men synes at når man diskuterer person og ikke sak så blir det for dumt....men bare min mening.. , men min post var ikke myntet på deg..Nå er det jo engang slik at kan man ikke lenger argumentere for det man mener så går man ofte over til personangrep.Nå har ikke jeg lest alle poster av RS1000.. men de jeg har lest så har han vært flink til å diskutere sak og ikke ty til personangrep, men ser at han veldig ofte blir hetset tilbake.. og det mener jeg er uheldig.............ferdi med han... seier berre at han kan holde seg vekke fra min tråd.. nok off topic.... Edited October 31, 2008 by HUSNES MOTORSPORT Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 RS 1000 skriver faktisk at bremsepapirene er feil falske so då kan eg reagera på innlegget..vist ikkje eg kan da.. so kan du sletta meg som bruker fra heile forumet Presisjon, nøyaktighet og oppmerksomhet på detaljene er ALLTID viktig, vet du vel? Nei, FAKTISK (som i fakta) så skrev jeg IKKE det!:Det jeg skrev var: "Nå kan jeg påstå at det er direkte feil i bremsepapiret og når absolutt ingen ser, skjønner og kommenterer dette da er det ganske meningsløst å bruke tid på det," At ett bremsepapir viser ETT PAR forhold som jeg mener avslører soleklare feil, så er det IKKE det samme som at absolutt alt er forfalsket. Det mest skuffende er at INGEN kommenterer dette, inkl du og dine. Kanskje det skal holdes hemmelig, hva vet jeg? Den røde varsellampen ligger iallefall helt oppi dagen og blinker. Nå er det kansje ikke så rart at ikke alle ser den, spesielt dem som heller bruker tiden sin på å følge med på hva som er nytt på "hits for kids" fronten. PS: Hva synes du om den siste singelen til Britney, RS 1000?? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Si nå heller hva du mener er feil da så slipper vi mer diskusjon om det. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 ..........ferdi med han... seier berre at han kan holde seg vekke fra min tråd.. nok off topic....Da kan jeg avslutningsvis si at jeg tror nok du blander sammen med gausen sin tråd, for jeg har IKKE postet noe som helst i tråden din, noe som enkelte kan bekreftes her: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtop...3237&st=500Jeg vet ikke hvorfor du startet en ekstra tråd for å vise bremsepapirene enda en plass, men jeg har hovedsaklig postet flere ganger i denne tråden her pga dette:venter på utspel fra Rs 1000 her... han pleier og vere kjapp med og kommentere bremsepapir, men va stilt her gitt?? skal legge ut meir info om motor snart......... Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 knall bra tall raymond utrolig hvor mye det er og hente i disse gamle motorene egentlig;)hørte noen svake ryker att blokka vrei seg litt!!!uansett grattulere så mye!!! RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Hallo, RS1000. Dette er et FORD-forum. Du skriver gang på gang at folk her ikke ser disse røde varsellampene og påpeker at det da heller ikke er noen vits i å forklare dette....Hvorfor ikke da forklare oss disse punktene du mener er feil? Jeg synes innleggene dine i denne tråden er temmelig krasse uten å egentlig forklare noe som helst.Blir litt 3.klasse stil over det hele da, synes jeg.Sitter du på kunnskap som vi andre her IKKE gjør så hvorfor ikke heller forklare litt? Om folk hogger etter deg pga. teoriene dine så "so be it", som man sier..... Uansett, Husnes, personlig så mener jeg at momentmessig så er jo dette HELT på grensen av hva en 2.0l YB tåler??? Er perverst i min verden ihvertfall. Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Hvordan er det med AFR på E85? Skal man ikke ha lavere AFR på E85 enn bensin? 91 Sierra Cosworth 4x4 Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts