HUSNES MOTORSPORT Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 hvordan drivverk er det i bilen da? bilder av motor? heftig maskin du har der...!9 toms Eggenberger diff i magnesium bak....... ny Tremec tko 600RR DOGBOX Girkasse........ Sett på A/F?Ka tenke du på?? @Husnes ( Raymond ) Takk for fin tilbakemelding Det er bare en fornøyelse å bidra på prosjekter hos folk som gjennomfører i praksis med glans slik du gjør Dette var gøy ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCos2wd Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 gratulerer raymond. Gratulerte deg vel igår også men får la gå Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth87 Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 liberty innmat i kassa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 sinsvakt veit petter kilingberg har 855.5 hk å 920Nm .... er vell noe i samme liga disse motorene da 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Se der ja, der var papiret ja Kommer nok til å bli helt sykt sterk den der ja Imponerende rett og slett..Som jeg sa igår på tlf, den kommer til å bli pervers sammen med resten av oppsettet i texacoen Gratulerer! Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri-rs Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 gratulerer med fine tall meget bra dreiemomement "Understeer" is when you hit the fence with the front of the car."Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car."Horsepower" is how fast you hit the fence."Torque" is how far you take the fence with you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Grattis, detta blir porno GT40 på racefuel/E85? 91 Sierra Cosworth 4x4 Bremsepapirer: Auto Consult TEF Racing Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Gratulere med gode tall da Blir vell samme tallene på min motor vell Link to comment Share on other sites More sharing options...
GranadaMK1 Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Gratulerer med fine tall... Blir nokk en bra 2009 sesong Håper alt holder sammen og att det blir mye kjøring på div. treff. Lykke til Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001modChevy Corvette Stingray L82 1976mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Vanvittig, gratulere med bra resultat. Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Meget imponeredende! Gratulerer 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BR Racing V6 Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Grattis Raymond. dette var riktig godt lesestoff Nå er jeg nyskjerrig på hvilken turbo du brukte. lufter jeg Gtk850?? Du har her fått til så ***** bra effekt på et normalt turtallspecter. så da må EBB ha lagdt seg godt i selene for å ikke porte hull i toppen din! Det er godt det er håp for å få til flere Norske Værsting bygg,så slipper de Engelske Fast Ford og Performance Ford magazinene å gå tørre for Godt lesestoff framover. 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 noe info om motor? kompresjons forhold lenger på råder åssen ventiler etc? og åssen foringer? aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted October 29, 2008 Author Share Posted October 29, 2008 venter på utspel fra Rs 1000 her... han pleier og vere kjapp med og kommentere bremsepapir, men va stilt her gitt?? skal legge ut meir info om motor snart........... Grattis Raymond. dette var riktig godt lesestoff Nå er jeg nyskjerrig på hvilken turbo du brukte. lufter jeg Gtk850?? Du har her fått til så ***** bra effekt på et normalt turtallspecter. så da må EBB ha lagdt seg godt i selene for å ikke porte hull i toppen din! Det er godt det er håp for å få til flere Norske Værsting bygg,så slipper de Engelske Fast Ford og Performance Ford magazinene å gå tørre for Godt lesestoff framover.ikkje GTK nei:) liberty innmat i kassa?er nitrit herda drevsats med dogringer hvordan drivverk er det i bilen da? bilder av motor? heftig maskin du har der...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 husnes: da får jeg begynne da. hvilke turbo? hvor mye duty? hvor mye luft?a/f? Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted October 29, 2008 Author Share Posted October 29, 2008 husnes: da får jeg begynne da. hvilke turbo? hvor mye duty? hvor mye luft?a/f?AF står på bremsepapiretTurbo kan du tippe??70%.......kva meiner du med kor mykje luft?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 (edited) med luft mente jeg hvor mange lb. du må jo minimum ha xxx lb for å være i nærheten av 770hk. Derfor jeg lurte. på hvilket bensintrykk? og dyser? stemmer AF var der. Sinnsykt mye lake på slutten. hvorfor dro dere ikke bare en rett momentkurve istendenfor fallende slik du har? Edited October 29, 2008 by tommy w Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted October 29, 2008 Author Share Posted October 29, 2008 med luft mente jeg hvor mange lb. du må jo minimum ha xxx lb for å være i nærheten av 770hk. Derfor jeg lurte. på hvilket bensintrykk? og dyser? stemmer AF var der. Sinnsykt mye lake på slutten. hvorfor dro dere ikke bare en rett momentkurve istendenfor fallende slik du har?tommy ser du ladetrykkskurven?? når den er fallende ka sjer med momentet da??eg har so høgt moment at eg prøvde og droppe trykket på turtall fordi eg var redd for blokka....... litt av vitsen var at dåke sku tippa turbo vist eg seie kor mykje lb den levere so er vitsen vekke...sinsykt mykje lake var vel og ta i litt...tommy sitter bjarte på sio av deg no sio du lure om detta... når det gjelder bensintrykk og dyser so har det ingenting med dette og gjer so det gidder eg ikkje skrive noko om................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimosabi Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Finfin motor det der ja. Bare å lappe i gira på 6500rpm jo!:-) Men med kjørbar så mener du seffern kjørbar på bane? Sånne kurver er jo livsfarlig på veien. Sierra XR4i Link to comment Share on other sites More sharing options...
HUSNES MOTORSPORT Posted October 29, 2008 Author Share Posted October 29, 2008 Finfin motor det der ja. Bare å lappe i gira på 6500rpm jo!:-) Men med kjørbar så mener du seffern kjørbar på bane? Sånne kurver er jo livsfarlig på veien. ja selfølgeli på bane hehe kan bli litt skummelt på veien........... takker for fine tilbake meldinger folkens... snart sesong so detta blir spennende og sjå koss fungere i ein bakhjulstrekker::: Link to comment Share on other sites More sharing options...
joe Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Noen spesiell grunn til at ingen får svar på ka drivstoff som er brukt då ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fosnes Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Gratulerer:) Du har bare 660 hester mer enn meg....... Langt igjen:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy w Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 (edited) greit nok. selvsagt mister du moment når en slepper ned ladetrykket turbonetics gtk 850 er blitt nevnt, men her har jeg ikke hørt om bremsinger over 700hk og det selv hos kengurufolket som virkelig klarer mye ut av turboene. og selvsagt har dyser og bensintrykk noe å si å når en tenker på tallene. Eller er det bare turboen du er ute etter at folk skal tippe seg frem til? regner med du har rundt 1400-1600cc dyser pr sylinder med tanke på effekten. pluss litt til egentlig siden det er snakk om 70% duty Edited October 29, 2008 by tommy w Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldenracing Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 garrett gt40/42 ? Facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Grattis Raymond Tipper du har prøvd noe NTS greier jeg.. hehe.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts