janbanan Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Skal bytte ut min seks år gamle Alpine spiller med en som kan spille via ipod.Har snust litt på Pioneer DEH-P7000UB og 6000.Noen vesentlige forskjeller på de? Jeg bruker ingen forsterker, har bare byttet ut originalhøyttalerne med Alpine høyttalere og koblet de i cd'spilleren.Har behov for 1 RCA-utgang (basskasse med innebygd forsterker).Har egentlig ikke noe voldsomt behov for en hifi spiller. Funksjonalitet og design er viktigere. Er det gode spillere og er det noen reele utfordrere til de i denne prisklassen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest st_anger Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 (edited) jeg har akkurat kjøpt denne : http://www.sony.no/product/ica-cd-tuners/cdx-gt44ip er veldig fornøyd med den:) kosta 1490 på strømmen bilradio. det er forsesten ganske enkelt å styre ipod derifra også mvh Espen Edited October 28, 2008 by st_anger Link to comment Share on other sites More sharing options...
janbanan Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 Kikket på den også, ettersom broren min bruker en sånn en og er veldig fornøyd.Jeg endte tilslutt opp med en ny Alpine spiller.Men takk for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts