Jump to content

Fiesta 06-07 mod


RstS2

Recommended Posts

Hei

 

Skal skaffe modern en "ny" brukt bil av typen småbil, da faller valget på Fiesta/Polo

Da jeg er mer en Ford man en Vag har jeg helst lyst på en Fiesta

 

Er en 06-07 modell Fiesta kurrante biler? er det noen typiske feil jeg bør sjekke?

Er det noen modeller som ikke er anbefalt, tenker da på motor og slikt

 

Takker for alle tips

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Kjekk bil det!

 

Jeg har snakket litt med de på jobben, og det er ikke noe spesielt egentlig. Jeg hadde litt problemer med AC`en på min, forsto at det var et par biler som hadde litt problemer med det, men ikke mange. Ville liksom ikke blåse kaldt. Også hadde jeg litt probler med bryteren for bakluka, men det er jo bare et par hundrelapper for en sånn en. Sånn ellers som jeg har forstått det, er det en av de Fordene det er minst probler med av de siste modellene så tror at du gjør et trygt kjøp!

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Kjekk bil det!

 

Jeg har snakket litt med de på jobben, og det er ikke noe spesielt egentlig. Jeg hadde litt problemer med AC`en på min, forsto at det var et par biler som hadde litt problemer med det, men ikke mange. Ville liksom ikke blåse kaldt. Også hadde jeg litt probler med bryteren for bakluka, men det er jo bare et par hundrelapper for en sånn en. Sånn ellers som jeg har forstått det, er det en av de Fordene det er minst probler med av de siste modellene så tror at du gjør et trygt kjøp!

 

 

Hei

 

Takker, var det jeg håpet på:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...