Guest Stianuno Posted October 23, 2008 Posted October 23, 2008 Hær en dag hadde jeg mondeo`n min på en 2 søyler for og vaske den på undersiden.... det viste seg at det var mye rust på kanalene!dette var overflaterust men jeg får det vel på garanti? er en 02mod
Siberiantiger Posted October 23, 2008 Posted October 23, 2008 Stianuno said: Hær en dag hadde jeg mondeo`n min på en 2 søyler for og vaske den på undersiden.... det viste seg at det var mye rust på kanalene!dette var overflaterust men jeg får det vel på garanti? er en 02mod Er det ca 12 år rust garanti på den eller? Det er visse ting en må gjøre selv for at den garantien skal gjelde.. og det må være gjennomrusting for at den skal tre inn.. overflate rust gjelder ikke.. ikke på en så "gammel" bil mener jeg.. eller tar jeg feil? 2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn 2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn 1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan 1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe
cosworth540 Posted October 23, 2008 Posted October 23, 2008 kanalene dekkes ikke av rustgarantien.Det regnes som vanlig slitasje når lakk er borte pga steinsprut o.l.Det må ikke være rustet hull for at garantien skal gjelde.
Recommended Posts