FitjarRacing Posted October 15, 2008 Posted October 15, 2008 (edited) har en sprukket 2wd topp... lekker vatn ut under turbo mellom eksos port 2 og 3 er ei lita sprekke.... dette er altså på utsiden av toppen..... lekker og inn i toppen kor det lekker inn veit eg ikkje, men når eg starta bilen uten turbo på kom det vatn sprutende ut av manifolden. så spørsmålet er om det er nåken so har nokon firma og anbefale som tar på seg oppdrag for reprasjon av topper... og kem dåke har best erfaringer med nåken som har erfaringer med metalock i bergen? er det nokon som eventuelt har ein topp liggende til meg... treger ikkje vere komplett. men bør helst vere plant og ikkje sprukket. mvh halvor Edited October 15, 2008 by FitjarRacing
D.Toft Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 har levert inn noe til metalock, men ikke til sveising, ellers fornøyd me dem. prøv auto23 i fyllingsdalen, dem har motorverksted. det som er synd, er at dem tar ca 1100kr timen
grcossie Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 Har dårlig erfaring med metalock på en Cosworth topp jeg hadde hos dem, vi bruker auto23 på jobben, aldri vært noe tull der. Ellers tar EBB seg av topp reperasjoner også
FitjarRacing Posted October 16, 2008 Author Posted October 16, 2008 hmm tja for sjå å vurdera da litt ... ja auto 23 e veldig dyre..
vingesvin Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 EBB tok min topp halvor. Veit han har sveist Raimond sin topp og. Han er veldig dyktig. Billige og. Ville tatt han vist eg va deg. MvhAndré
FitjarRacing Posted October 16, 2008 Author Posted October 16, 2008 takk ska du ha for ta ein telefon te han eg har hørrt mykje bra om den karen
vingesvin Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 takk ska du ha for ta ein telefon te han eg har hørrt mykje bra om den karen Han er vell ein av dei beste kan du sei. (når da gjeld cosworth, her te lands)
Recommended Posts