k3nn37 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 (edited) hei.. jeg har fått tak i noen nye hovedlykter til bilen min, men det er ikke el-justering på di, noe di gamle lampene hadde.. de nye lampene er sånne med pærer i hele lampa men som sakt er det ikke el-justering på de nye, men de gammle er slike uten pærer i den delen imot grillen, men de har el-justering.. noen som har lage el-justering på slike lamper før å har noen tips eller triks til meg?.. har lyst på el-justering igjen Edited October 15, 2008 by k3nn37 Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 er det ingen som har lagd el justering på lyktene sine?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Går ikke ann å bare flytte over reflektor og glass da?? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 da for jeg vel ikke den luka til å skifte pære.. (?) har ikke fått sett så nøye på det ende men er mulig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts