Guest Fosnes Posted October 14, 2008 Posted October 14, 2008 (edited) Har en IS motor, 205 blokk som jeg skal selge. Motoren er komplett og da er det med ledningsnett, hjerne, bensinpumpe, bensinpumpebrakett, original luftfilterboks, 2x luftmengdemålere. Innspruten og motoren skal være i orden ifølge forrige eier. Plukka motoren ut av en 89 modell sierra som skulle hugges. Bilen gikk en uke før, så skal være i orden;)Har også ei tom 2,0 liter blokk stående. Vet ikke hvilken type, for det står ingen tall på den, men er ifra en forgasser- sierra.Har også noen originale innsug til forgassere, og en 36/36 2 trinns weber, men må bytte den bensinsprederen som gir bensin i begge spjelda. Alt kan selges i deler. Gi bud! Motoren står på Gjøvik i Oppland. TLF 90881150 Edited October 22, 2008 by Fosnes
Guest Fosnes Posted October 14, 2008 Posted October 14, 2008 Har også IS gasspedal og den braketten til hjernen.
Guest ture99 Posted October 15, 2008 Posted October 15, 2008 Har en IS motor, 205 blokk som jeg skal selge. Motoren er komplett og da er det med ledningsnett, hjerne, bensinpumpe, bensinpumpebrakett, original luftfilterboks, 2x luftmengdemålere. Innspruten og motoren skal være i orden ifølge forrige eier. Plukka motoren ut av en 89 modell sierra som skulle hugges. Bilen gikk en uke før, så skal være i orden;)Har også ei tom 2,0 liter blokk stående. Vet ikke hvilken type, for det står ingen tall på den, men er ifra en forgasser- sierra. Gi bud! Motoren står på Gjøvik i Oppland. skal du ha for bare motoren uten alt dill og da????
Per-joar Posted October 15, 2008 Posted October 15, 2008 hvordan fordeler er det, og hva er nr på hjernen? er ute etter hjerne til grå fordeler
Guest Fosnes Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 skal du ha for bare motoren uten alt dill og da???? Du får gi bud:) Vet ikke hva jeg skal ha igjen for den. hvordan fordeler er det, og hva er nr på hjernen? er ute etter hjerne til grå fordeler Er rød fordeler. Samme som sitter i lat`en. Vet ikke nummer på hjernen, men kan sjekke i morgen;)
StianK Posted November 7, 2008 Posted November 7, 2008 har du et bilde av IS motoren ? Sierra 2.0i clx fult cosworth styling (førstebil) cosworth er drømmen
Recommended Posts