Knutte Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Hvor mye koster en slik service hos Ford? Hva gjør dem på en sånn service? Bilen har bikka 130 000 og er en 1,8 2001 mod. - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Pris spør du forhandleren din om. Skifter olje og filter, kontrollerer drivreim, batteri, frostæske, spyler, lys, forstilling, bakstilling, dekk og trykk, tar av hjul og sjekker bremser, smør opp anlegg på bremseklosser, smører dørlåser og hengsler, sjekker for rust, og litt avhengig av når det ble skiftet sist, pollenfilter og luftfilter, samt ev bensinfilter og plugger Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutte Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Takker for svar! - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts